Skip to content

Intrebare

Decembrie 5, 2009

Desi eram foarte hotarata sa nu mai deschid televizorul, n-am rezistat totusi tentatiei si-am facut-o. Si cum era de asteptat, m-am umplut iarasi de nervi si m-a luat durerea la creierii capului!! Desi pe durata intregii campanii electorale am „privit” la mai toate posturile tv din dorinta mea de a fi cat mai informata, aseara m-am oprit la B1TV si fix atunci a aparut mare si brusc mi s-a parut neincapator ecranul televizorului, anuntul cum ca CNA amendeaza postul mai sus mentionat pentru difuzarea in mod obsesiv a filmulului in care Basescu a lovit cu mainile si cu picioarele si cu toate organele din dotare un copil! Mi-am zis ca nu-i adevarat, ca e de musai sa-mi fac un control ORL! Intrebarea mea este: are cineva idee daca si Realitatea TV a luat aceeasi amenda? Chiar nu stiu. Astept raspunsuri oameni buni.

One Comment leave one →
  1. Octombrie 24, 2010 1:22

    Pare interesant.. In sfarsit un blog decent. O sa fii recomandarea mea catre ONBR (Organizatia Nationala a Bloggerilor din Romania).

Lasă un răspuns

