Skip to content

Promit ca nu mai beau

Decembrie 29, 2009

Si nici bine n-am terminat de vorbit despre mahmureala ca m-am si procopsit cu ea! Urat din partea mea sa beau, stiu, dar am taria (de vreo 40 de grade) s-o recunosc (merit aprecieri pentru asta). Ce vina am eu daca calugarii din dealul Cetatuii fac o tuica asa gustoasa? si ce vina am eu ca beau numa la sarbatori? Imi asum toate riscurile cand o fac! Sunt ciudati oamenii care nu pun picatura de alcool in gura (parerea mea), desi in aceste dificile momente, ii invidiez…Am si uitat cum e sa te trezesti fresh dimineata si cu chef de viata desi ultima data mi s-a intamplat ieri! Din nefericire nici macar Gipsy nu ma intelege si se incapataneaza sa ma scoata la plimbare, si pe el il invidiez maxim, se simte excelent si e intr-o forma de zile mari! Deci Tanti Jeni, cred ca e de musai sa dau si eu un print la postul anterior si sa mi-l lipesc pe frunte cu partea scrisa orientata spre ochii capului! Doamne ce-ar mai merge o varza cu ciolan afumat!! Sunt foarte coerenta in ceea ce scriu si ce fac, nu? Nu-i de la tuica, nu, nu!! Nu stiu ce-am vrut sa subliniez cu cele de mai sus dar ma duc sa ma „las” putin, cale de vreo 2 ore si poate gasesc o explicatie!
Sa mai bem un paharel….sa ne veselim nitel….la multi ani si la mai maaaare…..acu’ ma duc fix la culcaaaare…. (punct)

No comments yet

Lasă un răspuns

