Skip to content

Tablou de iarna. Prietenul meu talentat.

Ianuarie 5, 2010
2004 – 2005. Pe vremea aceea lucram la celebrul „Foto din Piata Unirii”, asa i se zicea pe atunci, un atelier foto din ala vechi tare unde toata lumea dupa ce-si punea pirostriile venea acolo de musai la fotografiat. Colegii mei erau si ei un fel de mostenire, ramasi dinaintea asa-zisei Revolutii acolo, prinsi oarecum de vreme.

Dintre toti acesti colegi, doar unul se distingea clar, avea un aer mai proaspat si-o atitudine ar spune unii, nefiresc de degajata si optimista, trasaturi pe care le pot asocia varstei de 30 ani pe care-o avea la vremea aceea, desi am intalnit o groaza de tineri batrani si invers. Cum nici eu nu sunt o posaca de felu’mi, ne-am imprietenit foarte repede si asa am ramas si pana’n ziua de azi. Am avut atunci sentimentul acela, pe care cu siguranta l-ati cunoscut cu totii, ca-l stiu de-o viata! Mi-a insuflat rapid pasiunea pentru fotografie, motociclism, iesiri la gratare iarna si multe, multe altele, nu-mi vin acum. Cu alte cuvinte avem de-a face c’o persoana „umana”. Nu pot sa zic decat ca’s mandra cu un asa prieten care pe langa tati celea mai este si talentat. Mi-a incantat privirea de’a lungul timpului cu mii de fotografii, de aceea m-am hotarat sa las o parte din ele sa va vorbeasca si voua….

2 comentarii leave one →
  1. Ieseanul suparat permalink
    Ianuarie 8, 2010 7:04

    Da, sunt superbe fotografiile. Pune o poza si cu autorul, ca sa-l stie lumea.

  2. georgiana permalink
    Ianuarie 8, 2010 10:53

    @ieseanul suparat: te-am ascultat!

Lasă un răspuns

