Skip to content

Mihaela, dragostea mea. Studiu de caz.

Ianuarie 19, 2010

A very stylish girl

Suntem nervoşi deci injurăm!

Dragnea chiar e bărbat bine

Since Fiction: Sotia liderului social-democrat e aproape sigura ca acesta a fost „atacat energetic” in timpul dezbaterii finale dinaintea alegerilor prezidentiale: „Poate spun un lucru pe care…Cred ca a fost atacat energetic foarte mult, erau chiar in sala oameni care lucrau la acest lucru. Nu stiu daca e o teorie sau alta, dar era pur si simplu paralizat, n-a fost tot timpul, au fost anumite bucaţi, care erau probabil decisive. Cred eu, e o parere personala. Cred ca el le-a simţit atunci. Vreau sa spun ca am simţit foarte mult eu personal, nu aveam energie, nu ma puteam concentra, nu puteam face lucruri, nu eram eu”.

Dedicaţie de la mine pentru Mihaela & comp:

4 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 19, 2010 18:16

    Ahaaaaaaaaaa! Cum ai dat de flacara violet ai inviat,brava maicutza! Car’va’s’zica te simtzashti ghinii. Janis Joplin e preferata mea,supervoce,e asa mai de pe vremea mea,flower-power,fluturi in cap-asta off topic. Mihaela ,dragostea noastra, e cu sorcova,pacat de anii aia de americutza!Dust in thhttp://www.youtube.com/watch?v=ww6ctlP-Xvwe wind!

  2. Ianuarie 19, 2010 18:17

  3. Ianuarie 19, 2010 18:28

    daaaa, mult mai bine, oricum raceala tre’ sa’si faca damblaua….frumos „dust in the wind” mi-ai dat! Zuperrr! Sar’na mult! E placut sa te mai intrebe cineva de sanatate…

  4. viatanomada permalink
    Ianuarie 19, 2010 18:52

    Ma bucur ca esti bine si trebuia sa ma spal si eu de pacate ca azi doar „mniezaii mamii si alte dragalasenii am rumegat in trafic,asa ca am ascultat ceva bun ca sa revin la o stare civilizata.

Lasă un răspuns

