Skip to content

Cancanuri de iarnă

Ianuarie 23, 2010

Azi am bântuit cu Gipsy, cum care Gipsy? – Gipsy căţelul meu drag care-mi umple viaţa, prietenul meu credincios care-mi demonstrează în fiecare moment ce înseamnă dragostea necondiţionată! N-am să intru acum în prea multe amănunte pentru că vreau să-i dedic un post special cât de curînd.  Buuun… Stai să o iau de la început….M-am trezit în dimineaţa asta impulsionată de Gipsy, nerăbdător tot, dornic de plimbare (ca mai tot timpul). Zis şi făcut. Am dat în fugă cu apă pe faţă, secondată fireşte de urecheatul meu patruped şi hai la plimbare! Nici n-am ieşit bine din scara blocului că m-a şi izbit plăcut o iarnă şi un ger cum din copilărie n-am mai văzut… şi, da! am fost şi eu copil! Ger, scârţâit de zăpadă, flori de gheaţă, mirosul proaspăt,  toate astea le asociez undeva în subconştient, copilăriei. Frumoase, şi din păcate apuse vremuri, dar totodată atât de prezente….În fine, hai că vreau să pastrez o notă optimistă, gata cu copliăria, gata şi cu plimbarea, nu de alta, dar Gipsy mai avea doar un fir neîngheţat în mustaţă! Am intrat în casă unde-i cald şi bine (slava Domnului că am vecini buni platnici şi nu mi-a tăiat CET-ul căldura) şi m-am aşezat, c-o cafea fierbinte alături,  în jilţul din faţa calcultorului, asa cum mi-e obiceiul. Şi pentru că-i sâmbătă mi s-a făcut de ceva bârfe….şi ce să vezi? Oana Zăvoranu crede din ce în ce mai mult că între ea şi meleagurile americane există o legătură inexplicabilă, care ţine de domeniul ezotericului! Flacăra asta violetă, bat-o vina! Trec repede peste acest personaj insignifiant, după părerea mea umilă, dau foaia şi ghici peste cine dau? Oh! Da! Mircea Badea! – despre care toată lumea zice că-i misogin, şi-a dat arama pe faţă şi a recunoscut într-o emisiune TV, că a cerut-o pe iubita sa Carmen Brumă de soţie (aş fi zis nevastă, dar nu-mi place cum sună) şi aceasta l-a refuzat! Hai măăă! Cum se poate una ca asta? În decembrie s-a prezentat în faţa Palatului Victoria purtând o pereche de pantaloni scurţi cu pene şi acum îl refuză iubita!!…o fi tot flacara violetă de vină? Hai că încep să mă intristez….zău…Ei şi cum să-ţi ieşi din stare când Simona Sensual fatăăă a pus capăt relaţiei cu Nicu Maharu, iar Mircea Solcanu (la naiba!) suferă de singurătate,  prietenii refuză să mai iasă cu el, şi toate asta pentru ce? pentru că a recunoscut public că este gay… Fac apel la puii domniei sale, şi-i rog insistent ca măcar ei să-i fie aproape în aceste momente dificile! Gata! La ce mi-or fi fost de folos bârfele astea?  Urâtă şi nepotrivită trecere de la Gipsy la Oana Zăvoranu, dar aşa mi s-a pus mie pe chelie în dimineaţa asta! Promit să nu mai greşesc!  Aceste „minunate personaje”, după părerea mea, ar trebui ignorate total şi excluse chiar şi de la rubrica „aşa nu”.  Mai bine mă bucur de iarnă, de-o cană cu vin fiert, de căldura căminului şi de tot ce mi-a dat viaţa!

3 comentarii leave one →
  1. viatanomada permalink
    Ianuarie 23, 2010 12:09

    Fataaahhhhhhh,tare scimbarea la fata a blogului lu’ matale.Esti mai optimista sau mi se pare mie,daca e asa ma bucur pentru tine.Btw ai nesthe ochi verzi de toata frumusetea.Sa ai un weekend minunat!

  2. Ianuarie 23, 2010 12:19

    da fataaaa! eu de felu-mi sunt o optimista, dar recunosc am si momente mai proaste…ca tot omu’! M-am hotarat, impulsionata fiind de-o amica, sa fiu ceva mai activa aici, pe blog. Nu-s o talentoasa in ale scrisului, dar in definitiv mi-am zis ca-i blogul meu si pot sa fac bors cu el! :)) Sa ai si tu un uikend pe masura asteptarilor! pup iu!

Trackbacks

  1. Update la Mircea Badea. Victor Ciutacu și Georgiana Mocanu « C's blog

Lasă un răspuns

