Skip to content

Leapşa de la Tanti Jeni

Ianuarie 25, 2010

Am primit acum 2 zile o leapsă de la mult iubita mea Tanti Jeni. Recunosc c-am fost puţin derutată în primă fază, recunosc că nici acum nu mi s-a luat complet ceaţa de pe ochi, de fapt e ditamai pâcla!

Regulile sună cam aşa:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali.

2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blogul (si autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul.

3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care explica ce este cu premiul.

4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr.Linky List  (nu știu cine e mr. linky list, poate află  Tanti Jeni şi apoi aflu şi eu şi apoi aflaţi şi voi. )  astfel incat sa existe o evidenta a fiecarui ins premiat.

5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Nu pot să n-o dau mai departe (practic nu mă lasă sufletul), mă gandesc…. şi în cele din urmă decid:  cei 5 câştigăori sunt:  Octavian, Corina, Ieşeanul supărat, Cristian şi Adrian. Nici eu nu ştiu exact cine-i Mr. Linky şi nici nu ştiu dacă importă prea mult.

P.S.1  Îmi plce mult ce scrie Adrian Ciubotaru acolo pe blogul lui, de aceea mi-am permis să-l „premiez”.

P.S.2 Se pare că-i vremea lepşelor, pentru că şi Simona Tache a luat astăzi o leapsă de la Tiberiu Lovin.

Acum mă scuzaţi, dar e de musai să fac o plimbare cu câinele prin ger….

No comments yet

Lasă un răspuns

