Skip to content

Duminică. Pilaf ratat!

Ianuarie 31, 2010

Cam asta-i starea azi…Am reusit să ratez a milioana oară pilaful! Chiar nu ştiu de ce mă ambiţionez eu aşa tare cu orezul, pentru că oricum e fad şi mă şi duce la gândul la regim, boală, neeee! Aşa că voi servi fripturica fără garnitură! Ghinion, na! Mă voi consola cu un rest de cremă de zahăr ars rămas de ieri (pe asta am ars-o cu bună ştiinţă)! … Hai s-avem o duminică pe măsura aşteptărilor!

7 comentarii leave one →
  1. viatanomada permalink
    Ianuarie 31, 2010 15:37

    niste cartofi natur ce aveau,ai? Se pregatesc si repede si nu e multa manopera,invatati fatah odata ca mancarea buna e aia care se face fara prea mult efort.

  2. Ianuarie 31, 2010 15:40

    am invatat fata, da’ ieri am avut in menu pure, ocazie cu care am terminat si cartofii, si cum lenea-i mare si numa orez aveam in casa…lasa fatah, nu tre’ sa mance si cainii vagabonzi? :))

  3. Octavian permalink
    Ianuarie 31, 2010 16:47

    fata, am citit intr`o carte ca orezul nu`i bun decat daca adaugi ceva la el, ca sa`i imprumute gustul. in Java se adauga un amestec macerat din nu stiu ce gandac imens. abdomenul lui , care, tinut la putrezit in pamant, face niste viermi de toata frumusetea, ce trebuie apoi prajiti si sunt buni de tot. daca nu i`ai prajit cat trebuie te alegi o intoxicatie la fel de glorioasa. deci nu te intrista ca nu ti`a iesit orezul ala.

    • Ianuarie 31, 2010 16:59

      fata Octavian, nu m-am intristat….faptul c-am ratat pilaful e un rahat pe langa durerea de spate care ma rupe de ieri…merci oricum pt sfaturi, esti un prieten de nadejde!

  4. Octavian permalink
    Ianuarie 31, 2010 17:05

    durerea de spate te rupe de ieri pen`ca ai petrecut fara nicio cumpatare la tante jeni. acum tragi , bravo tie!

    • Ianuarie 31, 2010 17:09

      Pai de la asta a plecat faza cu petrecerea. M-am plans la tanti jeni, si draguta cum e…i-a venit ideea de party, da’ tu de ‘un sa stii? mai lasa gagicile alea si da-te si tu cu lumea buna!

  5. mishulake permalink
    Ianuarie 31, 2010 17:57

    Păi să te pupi c-un chinezoi, că nici mie nu-mi ieșea focu-n sobă, la bunica, lângă Sușeava, și-mi spuse dânsa, bunica, să mă pup c-o țâgancă…! După multă vreme, reușii …! Și, și..!

Lasă un răspuns

