Skip to content

Linişte de amiază

Februarie 9, 2010

Uite de ce mă apucă pe mine somnul la orele amiezei…Îmi inspiră aşa o stare de linişte…. greu de descris în cuvinte…..

7 comentarii leave one →
  1. Februarie 9, 2010 13:41

    catelul tau? frumusel sau frumusea ?

  2. Pic si Poc permalink
    Februarie 9, 2010 16:22

    Da mai, da’ e simplu sa fii catel.
    Oricum, misto.:) Inseamna ca esti foarte impacata cu tine insati.

  3. Februarie 9, 2010 19:24

    Aha! Deci nu ai ce face și lenevești cu cățelul? 😀

    Simpatică potaia. (potaie = alint) 🙂

    • Februarie 9, 2010 20:59

      Da bai, m-am prins ca-i alint, sa stii ca nu-s chitroasa….:)

      • Februarie 10, 2010 7:42

        Apăi am mai fost apostrofat eu pentru comentarii care păreau răutăcioase…. așa că până mă prind cum stă treaba (omu’) 😀 mă disculp.

Lasă un răspuns

