Skip to content

Românica…

Februarie 9, 2010

Toni Tecuceanu a fost ucis de o bacterie din spital

toni_tecuceanu_copy.jpgI

Informatiile din dosarul medical al lui Toni Tecuceanu au aratat ca actorul nu a murit

din cauza virusului AH1N1,ci din cauza unei bacterii de pe aparatele de ventilatie de la

Terapie Intensiva, scrie evz.ro .

Dosarul medical al lui Tecuceanu a ajuns in posesia familiei sale, la o luna de la deces.

Fratele lui Toni, Paul Tecuceanu, a declarat ca va consulta un avocat si apoi va decide

ce va face mai departe.

Fără comentarii…

6 comentarii leave one →
  1. Februarie 9, 2010 14:15

    dacă afla ăia care şi-au făcut antigripalu’ după decesul lui Toni, o să se ducă direct la spital să le facă şi-un alt vaccin împotriva bacteriilor din spital.
    trist ce s-a întâmplat cu Toni, Dumnezeu să-l ierte!
    tragic ce se întâmplă cu cei mai mulţi dintre români! Doamne’ajută!
    numai bine!

  2. Februarie 9, 2010 19:21

    Poate pic exact ca musca’n lapte cu acest comentariu dar nu mă pot abține. În cazul în care ți se pare nelalocul lui poți să-l scoți.

    Mie mi sa părut ca și multor altora un caz de care s-a folosit ministerul sănătății cu bună știință pentru a panica poulația. De curiozitate am intrat pe site-ul la care faci referire ca și știre. De acolo m-a aruncat la CLICK care într-un stil pe care eu îl consider de rahat aruncă vina pe bacteria aia nenorocită „acinetobacter” cu o explicațíe seacă găsită pe

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Acinetobacter

    când ar fi putut să dea o explicație puțin mai amplă ca aici

    http://translate.google.ro/translate?js=y&prev=_t&hl=ro&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fen.wikipedia.org%2Fwiki%2FAcinetobacter_baumannii&sl=en&tl=ro

    nu de alta dar imediat se ajunge la a se generaliza proasta stare și isteria generală împotriva spitalelor românești care sunt cum vreți voi de proaste/urâte/jegoase/cu medici idioți și ce mai vreți voi…cunosc și eu destule cazuri…. dar să încercăm să-i lovim doar dacă o merită cu prisosință și nu degeaba.

    Scuze pentru lungimea comentariului și eventualele mici scăpări dar este scris cu 2-3 nervi peste măsură.

    • Februarie 9, 2010 20:58

      Cristiane, n-ai motive de suparare si de nervi, am lucrat intr-un spital 3 ani si stiu si eu cam cum sta treaba. Si-ti mai spun ca ai dreptate in ce zici, insa sunt si multe nereguli pe care trebuie sa le admiti (si-ai facut-o deja). Din intamplare, colaborez direct cu o clinica din Austria, si am vazut cum sta treaba si pe acolo…crede-ma ca-i incoparabil…N-am lovit in nimic la propriu, am zis doar „Românica…” Ca-i Ministerul Sanatatii, ca-i bacteria…la naiba sa le ia! Ideea e ca-i nasoala treaba per ansamblu…

  3. Februarie 10, 2010 6:08

    Cum îmi place mie să spun de multe ori… Te doare mintea!

  4. Februarie 10, 2010 7:39

    Right. Cu diferența că mă enervează cum pune problema CLICK. Sau alte tembeloide care înțeleg că fac bani numai din senzațional și idioțenii care pot fi considerate articole pentru relaxare. Să facă dar să aibe grijă la încălcarea liniei dintre știre senzațională și sporirea unei panici nefondate.

    PS. Cum de a dispărut porcina așa instant… nu mă pricep io…dar după folosirea dozelor comandate a dispărut….. eu nu am mai auzit de vreo știre pe tema asta de cam multicel…poate doar despre probarea cumva „ilicită” a vaccinului pe copii. Dar a trecut foarte repede acest aspect. De aia suspectez că sunt campanii plătite de companiile farmaceutice să mai facă un ban cinstit.

    Sex, drog și panică (virgulă) că vinde!

    Spor la scris că nu am dat cu paru’ 😉

    • Februarie 10, 2010 10:05

      Eiii, da’ cine’a zis c’ai dat cu parul? Imi plac oamenii combatanti! Nu putem dormi cu totii in nestire, nu? Hai sa ai o zi frumoasa!

Lasă un răspuns

