Skip to content

12 februarie în muzici

Februarie 12, 2010

Şi pentru că-i început de weekend, propun să-l primim cum se cuvine. Cu ceva muzici. Aşadar,  într-o zi de 12 februarie s-a născut Steve Hackett, chitarist al trupei Genesis, m-am gândit că n-ar strica să dau spre ascultare o piesă cu greutate. Genesis-ul din punctul meu de vedere este TOTAL.

… tot într-o zi de 12 februarie, s-a născut şi Ray Manzarek, clăpar al trupei The Doors. Piesa de mai jos chiar se potriveşte cu vremea de afară…

Mulţumesc lui Mishu, care şi-a adus aminte că mai avem un sărbătorit pe ziua de azi…eu fiind mai bătrână…

6 comentarii leave one →
  1. Mishu permalink
    Februarie 12, 2010 11:59

    inca un sarbatorit… oldies but goldies

  2. Februarie 12, 2010 12:11

    merci Mishule! 🙂

  3. mishulake permalink
    Februarie 13, 2010 12:42

    …Georgiana ! Să nu te simţi singură ! Sunt şi io p-acilea, or’când, la citite ! Compătimesc alăturea de voi ! iubiţilor ! O calc şi pă Simona roz, pă C’S , pă Madame Blogary, pă ITMorar, da’ dân cauză dă nepot dă sorginte ieşeană, mama lui, nu mă prea apropiu dă taste, că avem multe probleme ………………

  4. mishulake permalink
    Februarie 13, 2010 12:48

    …Comisei o declaratie de dragoste, nu dau vina pă nepot, mai vin pă la noapte, dak mă crezi, nici pă la neamțu țiganu n-am fost, care tare-mi place , e primu pă care-l savurez !

Lasă un răspuns

