Skip to content

Post dedicat unui „şoarec”

Februarie 14, 2010

Întâmplare sau nu,  într-o zi de 14 februarie, acum ceva ani (ştii tu câţi), te-am cunoscut. Şi mă bucur. De atunci. Să-mi trăieşti şoarec drag!

18 comentarii leave one →
  1. mishulake permalink
    Februarie 14, 2010 12:08

    …pisicuţo !-ţi doresc în fiecare zi un paişpe fevroare! ( da’ să se lase prins, şoarecu, c-acu’.. ştie el ,câţi ani …)

    • Februarie 14, 2010 12:11

      mulţumesc dragă mishulake! eşti un drăguţ de fiecare dată! Îţi doresc şi ţie o viaţă presărată cu multă dragoste!

  2. viatanomada permalink
    Februarie 14, 2010 13:30

    La multi ani! sa fiti sanatosi si buni

  3. Februarie 14, 2010 13:50

    La multi ani,si eu tot pe 14 m-am cunoscut cu prietena,dar era decembrie.

  4. Mishu permalink
    Februarie 14, 2010 22:45

    Multi ani impreuna va doresc…

  5. Februarie 15, 2010 8:50

    La multi ani frumosi impreuna 🙂

  6. Februarie 15, 2010 10:19

    Am tresarit cand am vazut poza, am crezut ca esti casatorita cu Ludovic Orban. Apoi mi-am dat ca doar seamana. De fapt arata mult mai bine. 🙂
    La multi ani! Sa aveti multe bucurii si realizari impreuna.

    • Februarie 15, 2010 10:24

      wow! m-am linistit! nu-mi place „Organ” nici de-o culoare (nici ca barbat si nici ce debiteaza, un infatuat care nu face cinste PNL-ului, parerea mea) 🙂 Multumesc din inima pentru urari! Aceleasi ganduri de bine ti le trimit si eu tie!

  7. Februarie 15, 2010 10:33

    Să vă trăiți unu la altul pâna la vreo sută și ceva. (nu mai mult că bate la ochi 😉 )

  8. lejournaldecorina permalink
    Februarie 15, 2010 11:31

    sinteti foarte draguti, La Multi Ani!

  9. cristiangheorghe permalink
    Februarie 15, 2010 19:56

    Ce drăguuuuuți 🙂 Să fiți sănătoși și mulți ani fericiți împreună vă doresc. Da, și tanti Jeni vă pupă, e aici lângă mine, spală vasele. La mulți ani! :*

Lasă un răspuns

