Skip to content

Mariţa

Februarie 21, 2010

Ieri, impulsionată fiind de soarele timid ce se iţea printre jaluzele, parcă anuntând un început de primăvară, Mariţa în sfârşit şi-a făcut apariţia deşi, sinceră să fiu, nu-mi era foarte dor de ea! Hotărâtă cum este, în numai câteva ore a făcut ca totul să strălucească. Mi-a scormonit toată casa, a întors-o cu susu-n jos, iar soarele părea că prinde puteri, bucuros că se poate oglindi liniştit in geamurile proaspăt spălate. Încântată şi mândră de ce lasă în urmă, dar totuşi acuzând dureri de şale, Mariţa a plecat destul de precipitată pentru că ziua ei nu se încheia aici. Aş fi servit-o cum se cade c-o cafea şi-o ţigară mentolată, dar ea nu şi nu, pe motiv că spre seară aşteaptă nu-ş ce musafiri. Şi uite aşa Mariţa mea vrednică şi cu simţ de răspundere, ajunsă acasă, bănuiesc că s-a apucat de gătit iar rezultatul a fost cu siguranţă pe măsura aşteptărilor invitaţilor. Sigur s-a distrat toată noaptea, dacă nici până acum n-a catadicsit să mai posteze ceva pe blogul ei amărât…
Cât despre mine… ” I’d like to B, under the C”…

8 comentarii leave one →
  1. Februarie 21, 2010 14:21

    O duminică plăcută îţi doresc!

    • Februarie 21, 2010 14:25

      Mulţumesc Cristiane! Vă doresc şi eu vouă o duminică liniştită presărată cu ce ştiţi voi mai bine: dragoste!

  2. Februarie 21, 2010 15:06

    Hai salut si sarumana,cum este duminica dumneavoastra?Nu raspundeti daca seamana cu a mea : Aseara am dormit la un unchi care din intamplare are 25 de ani,din intamplare este „roacar” din intamplare este somer si il tine bunica.Cum el era plecat la un bairam unde trebuia sa se prezinte cu valoroasa resursa de-paine- am incalecat pe-o sa(adica pe un scaun ergonomic) si m-am dat pe net pana pe la 4 dimineata,vizionand si-un film extraordinar pe care nu-l stie nimeni.La 6 dimineata se intoarce Eddie Mercury de la bairam si se joaca o ora la calculator.Eu terminat de somn barez razele de lumina cu perna,dar cu lumina am cam barat si oxigenul.Dupa care adorm si ma trezesc,tot cu muzica in cap,la ora 12.Ma imbrac,vin acasa,fac o baie si adorm cu capul pe tastatura.Acum m-a mai sunat si prietena ca vrea sa iesim,ca nu ne-am vazut de ieri.Ori am ajuns o versiune mai tanara a lui Al Bundy(fiindca il aud pe Dumnezeu razand efectiv) ori maine e luni.

    • Februarie 21, 2010 15:10

      Era sa uit,unchiul meu mai si fumeaza cand sta la computer.

    • Februarie 21, 2010 15:11

      Norocosule! Am avut musafiri pana pe la 4 dimineata, m-am trezit acum 3 ore si spre deosebire de tine am marele noroc de a putea lâncezi liniştită… Să nu te plângi, la vârsta ta nu-i voie! Hai! duminică frumoasă să ai!

      • Februarie 21, 2010 15:17

        Da ,cum ma conservam si eu sub patura.Si acum ma duc sa plimb si prietena.. Nici daca as castiga la lotto n-as avea o duminica macar linistita…

        • Februarie 21, 2010 15:19

          Nu te mai plange atata ca o babă! Mergi de plimbă fata! Gândeşte-te că mâine-i luni….aşa că profită maxim de jumătatea asta de duminică care ţi-a mai rămas!

Lasă un răspuns

