Skip to content

Creier de femeie

Februarie 25, 2010

În sfârşit……mintea unei femei ……. explicată!
Câtă precizie!   Uimitor….
V-aţi întrebat vreodată cum funcţionează creierul unei femei?
Iată că cercetătorii au reuşit să găsească o explicaţie, care este prezentată în schema de mai jos şi este foarte uşor de înţeles…. (
Fiecare din biluţele acelea albastre reprezintă un gând despre ceva ce trebuie făcut, o decizie sau o problemă care trebuie rezolvată). Oare dacă s-ar face o schemă a creierului unui bărbat, câte biluţe albastre ar conţine? 🙂


11 comentarii leave one →
  1. b.d. permalink
    Februarie 25, 2010 17:01

    Am primit si eu schema asta. Doar ca in textul meu, ultima propozitie apare diferit decat la tine. Uite-asa :

    ”Barbatii au doar 2 bilute si acestea le ocupa in intregime gandurile.”

    🙂

    • Februarie 25, 2010 17:14

      bd, asa era si la mine, am cenzurat eu putin din prea multa pudoare? 🙂

      • b.d. permalink
        Februarie 25, 2010 17:34

        Eu cred ca ti-e mila sa le spui adevarul 🙂
        Vezi, eu nu sunt asa miloasa ca tine ;)…

        • Februarie 25, 2010 17:35

          Ei hai ca nu chiar toti gandesc numa cu alea doua….

        • b.d. permalink
          Februarie 25, 2010 17:58

          Nu, nu chiar toti…majoritatea…
          Se vede ca esti tanara 🙂

        • Februarie 25, 2010 18:03

          oooo, ai lav iu! e cel mai frumos compliment pe care l-am primit in ultimii 5 ani! fac 35 de ani in aprilie….

        • b.d. permalink
          Februarie 25, 2010 18:21

          Multi ani fericiti ! Peste cativa ani, vei realiza ca…la 35 de ani,
          esti tanara 🙂 Believe me !!!

        • Februarie 25, 2010 18:28

          Dupa ce-am implinit 30 de ani parca s-au scurtat zilele si respectiv anii….Nu-mi dau seama cand si cum s-au scurs ultimii 5, asadar te cred…Parca mai ieri dadeam bacalaureatul….Da’ pan’ la urma, tre’ sa ridicam fruntea (ajutata in prealabil c’o crema antirid) si sa mergem mai departe…Sufletul oricum tanar! Pupaciuni!

        • b.d. permalink
          Februarie 25, 2010 19:05

          Sa nu renunti la crema, niciodata. Eu am inceput s-o folosesc pe la
          30 de ani, si,…tenul meu sfideaza buletinul;)
          Macar cu asta ma pot mandri…:)

          Sa nu renunti nici o zi la ingrijirea tenului, cel mai important este demachiarea si o crema hidratanta.

          Iar de-ti pastrezi si sufletul tanar, asta-i reteta sigura pt o
          viata lunga si fericita. Multe boli se pot depasi printr-o stare
          de spirit pozitiva.
          Mama mea a murit la o varsta f. inaintata, cu parul alb ca neaua, dar
          sufletul ca la 20 de ani. In schimb, cunosc persoane relativ tinere,
          cu un suflet batran…

          Tu pari o optimista, sper ca nu gresesc 🙂 Si blogul tau reflecta o
          atmosfera vesela, eu, de cate ori intru aici, am senzatia de lumina…

        • Februarie 25, 2010 19:18

          Da maica, nu renunt. Eu am inceput cu cremuitul mult mai din vreme pentru ca am ten uscat. Mamuca mea e tare pedanta si ingrijita si frumoasa si! si! si! am invatat ca’s mai importante produsele de ingrijire decat cele pentru machiaj! Am sa fac o rubrica cu poze zilele astea si-ai s-o vezi.(pe mama). Esti o draguta si ma bucur tare ca ne-am gasit si ca’ti provoc chiar si numai pentru cateva clipe, senzatia de lumina! Iar eu o s’o tin tot asa, sa stai fara grija! Sunt proasta de optimista! Asa-s taurii…

        • Februarie 25, 2010 18:29

          Sar’mana de urari, asemenea!

Lasă un răspuns

