Skip to content

Mâini

Februarie 25, 2010
2 comentarii leave one →
  1. Februarie 26, 2010 8:48

    Ne făcuşi ziua divină cu aceste melodii.

    Mulţumim de daruri!

    • Februarie 26, 2010 9:04

      Cu multă, multă plăcere! Mă bucur nespus c-am „dat” peste voi, pentru că sincer nu credeam să mai existe aşa oameni! Sunt din ce în ce mai dezamăgită de rasa asta care numai umană nu se mai numeşte….Vă doresc s-aveţi parte şi voi de toată dragostea din lume! (am zis „şi voi” pentru că, eu personal la capitolul dragoste am tras un loz câştigător!)

Lasă un răspuns

