Skip to content

3 martie

Martie 3, 2010

Cristian ne spune că azi e ziua de naştere a „Bunicuţei”, eu însă v-aş aminti de  alte personagii născute azi, mult mai simpatice… 🙂

În 1957, s-a născut Adrian Smith, chitarist britanic (Iron Maiden). Vă dau spre ascultare o piesă la întâmplare, mie oricum îmi plac toate!

În 1951, s-a născut Steve Harley (Steven Nice), vocalist şi compozitor britanic (Cockney Rebel).

În 1954, s-a născut Neal Schon, chitarist american (Santana, Journey).

S-a născut cîntăreţul american Michel Bolton. (1953).

In 1932, s-a născut actriţa britanică Elisabeth Taylor, considerată „ultimul star al Hollywoodului de altădată”…

10 comentarii leave one →
  1. Martie 3, 2010 10:38

    Ha, ha, eu nu am făcut decât să preiau o ştire de la Dispecer… Mulţumesc pentru clipul cu Maiden. Trupa mea de suflet…

  2. viatanomada permalink
    Martie 3, 2010 15:54

    uai,Michael Bolton………… http://www.youtube.com/watch?v=RaPYcsv14Q0

  3. lejournaldecorina permalink
    Martie 3, 2010 16:06

    da, frumoasa elizabeth asta…

  4. cristiangheorghe permalink
    Martie 3, 2010 17:55

    Elizabeth Taylor… mmmmm… nice 🙂

  5. melami permalink
    Martie 3, 2010 20:01

    Ce tinerel era Carlos pe atunci! La fel de bun ca acum, dar cumva mai proaspăt! 🙂

    • Martie 3, 2010 20:30

      Da, proaspat…. toti eram mai proaspeti pe vremea aia……Imi cer scuze ca raspund asa tarziu, dar am avut o zi urata tare….ziua in care am avut de platit 2 rate! mari! Am scapat si luna asta….

Trackbacks

  1. DIALOG CU PLOAIA «

Lasă un răspuns

