Skip to content

Ura! A venit „primăvara” la Iaşi!

Martie 5, 2010

UPDATE –  ORA 21.00

Este iarăşi… „primăvară”….

Şi-o superbă scrisoare adresată iernii. Mi-a plăcut aşa tare încât este de musai s-o savuraţi şi voi….Autor: Cosmin Silistraru.

Draga mea,

„Vreau să stabilim un lucru, de la bun început: nu te vreau înapoi. Ştiu, am visat la tine, mi-am dorit să vii şi să fii, cu liniştea ta, cu miresmele tale – cu atît mai incitante cu cît trebuie să le imaginez sau să le ghicesc în spatele imaginii tale îngheţate.

Da, aşa e, ţi-am spus că mă simt, lîngă tine, de parcă aş trăi un Crăciun nesfîrşit. Pentru că-mi aminteai arome din copilărie, pentru că simţeam că mi se făcea un cadou în fiecare clipă. E adevărat că-mi place senzaţia aceea de linişte pe care am trăit-o doar cu tine. Şi-mi place să mă simt protejat. Şi-mi mai place şi să te descopăr, pas cu pas, şi să te urmăresc cînd pui stăpînire pe tot ce mă înconjoară. Să văd că nimic nu ţi se poate opune.

Ştii, ţi-am mai spus, sînt şi lucruri care nu-mi plac la tine. Am mai vorbit despre asta, nu vreau să insist, pentru că, oricum, vom ajunge la aceeaşi concluzie: aromele sînt mai puternice decît lucrurile urîte. Dar imaginile astea mai puţin plăcute rămîn, orice ai face.

Da, îmi place atingerea ta. Şi ador cînd mă cuprinzi. Şi-mi place să te ating. Şi mai iubesc şi miracolele pe care le aduci cu tine – toţi devin, peste noapte, mai buni, mai frumoşi. Oricum, mai mult decît orice, te iubesc pentru că mă faci să mă simt, din nou, copil.

Cu toate astea, nu, nu te mai vreau. Te-am văzut azi din nou şi mi-am dat seama de un lucru simplu: locul tău nu e aici, acum. Aşa că te rog, pleacă! Fiecare cu drumul lui, al tău e în altă direcţie.

La revedere.

PS. Să ştii că albul îl pot găsi şi în spuma valurilor.”

34 comentarii leave one →
  1. Martie 5, 2010 17:34

    O asemenea scrisoare te umple de încântare. În Bucureşti ninge. Mai devreme ningea ca în poveşti, fraţii Grimm mai lipseau…

  2. Martie 5, 2010 17:42

    Vă mulţumesc, dar să ştiţi că eu chiar n-o mai vreau! Pe cuvîntul meu 🙂

  3. Martie 5, 2010 17:51

    hai c-am împodobit şi bradul….ha! ha!

  4. Martie 5, 2010 19:53

    Faine pozele. Şi da, să vină soarele odată!

    • Martie 5, 2010 19:56

      Liviule, merci, pozele sunt facute cu telefonul… cat despre soare…se pare ca anul asta sunt a’ dracu’ tare babele astea 🙂

  5. melami permalink
    Martie 5, 2010 21:20

    Babă frumoasă şi copil cumine!
    Normal că-s ale dracu’!
    Dar vor, nu vor, le trece vremea, şi atunci să te ţii soare şi arşiţă! 🙂
    Cu iarna n-am nimic. E ca o femeie de vârsta a doua care se ţine a naibii de bine. Pe primăvara asta nesigură şi neîncrezătoare în forţa ei mi-e ciudă! 🙂

    • Martie 5, 2010 21:24

      Da, reusita comparatie: „femeie de varsta a doua care se tine bine”! 🙂 Una peste alta, abia astept cartile alea!

  6. Martie 5, 2010 22:55

    Şi la noi a nins cu fulgi mari, foarte mari.
    A patra imagine m-a dat gata. Mi-a amintit de o reclamă cu un pisoi în cazul respectiv, sigur ai văzut-o…

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    • Martie 5, 2010 22:58

      Da, da, stiu reclama! Panarama asta a mea de catel se baga unde-i zapada mai mare! ii place, e un nebunelea ca si stapana! te imbratisez si eu la randul meu, cu mult drag!

  7. Martie 5, 2010 22:56

    Iar scisoarea m-a dat gata. Mă gândeam la o femeie când am citit primele rânduri…ha,ha,ha…

    • Martie 5, 2010 23:04

      Iti dai seama ca si eu tot la o femeie ma gandeam, tocma de aia mi-a placut, iti ia oleak pana sa te prinzi….e superba, cum am zis!

  8. Martie 5, 2010 23:00

    Aşa cum spuneai e musai să ne vedem.

  9. Martie 6, 2010 8:32

    Eu traiesc intr-un loc in care este mereu primvara.

  10. viatanomada permalink
    Martie 6, 2010 10:16

    multumesc de pupaciuni pe suflet,are nevoie saracul in ultima vreme,in Bucuresti e inca iarna sau iar iarna sau nu mai stiu ce este pana la urma ,dar imi ia tot cheful de viata si am la drumuri de facut

    • Martie 6, 2010 10:21

      oricand nomado! si aici e’o vreme de nu’ti vine sa scoti nasul din casa, si nici n-am sa’l scot, iote asa, na! Spor in toate celea!

  11. Martie 6, 2010 10:37

    …hop şi eu în iarna ta.
    Sar’na, mai aveti un loc de privitor pe aici ca tare mi-e drag.
    Te agat imediat si pe peretili meu de la blogroll…hihi 🙂
    Si…pup. Las’ ca trece si asta…

    • Martie 6, 2010 10:41

      Hei Gabiii, bine-ai venit! Este loc tot inainteeee! Si eu mai tras cu ochiul pe la tine pe acasa! te mai astept si pup si eu! Da, toate trec…apropozito, azi e baba mea! Nice, nu? 🙂

  12. Martie 6, 2010 12:47

    Eu am fost ieri la şcoală pe o vreme de două ori mai rea!Îţi imaginezi ce chef am avut de trigonometrie..

    • Martie 6, 2010 12:49

      ha! ha! ha! îmi imaginez…nu pot să nu remarc noul tău avatar care este!

      • Martie 6, 2010 12:51

        Care este cu Grasu meu ,deci,care este.Să-ţi zic că azi am avut şi meditaţie!Deci tangentă de cola pe lânga cosinus de vreme de cacao împărţit la muzică dă exact şase cai frumoş.

        • Martie 6, 2010 12:53

          Să fii fericit şi s-o iubeşti bre! ai înţeles? că altfel fulgi mănânci! Aşa, aşa, fă meditaţie dacă n-ai învăţat la timp! :))

        • Martie 6, 2010 12:55

          Ietă,fă şi tu mişto de mine ! Treci la mine pe blog,băgai nişte ragâituri de reggae şi chill de se face vacanţă!

        • Martie 6, 2010 12:56

          Hai că vin! Scoate berea din frigider!

  13. Martie 6, 2010 13:02

    Bună berea…Şi nu-mi mai zi şi tu s-o iubesc,că am normă şi dacă sar calul,adio prime!

  14. sailorman permalink
    Martie 6, 2010 15:05

    Brava primavara!Asta-i primavara ruseasca bag seama…O sa aveti doar doo anotimpuri pe acolo daca nu sinteti cuminti…

  15. Martie 6, 2010 15:05

    Scrii foarte frumos. Cu voia ta, voi introduce blogul tau in Blogroll la mine. Toate cele bune, Adrian.

    • Martie 6, 2010 15:13

      Merci Adrian, m-ai flatarisit rau de tot, dar imi place, recunosc 🙂 Merci de vizita! te introduc si eu la mine’n blogroll! O zi faina!!

Trackbacks

  1. Veșmânt de primăvară « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.

Lasă un răspuns

