Skip to content

Adio reţele sociale!

Martie 7, 2010

Ieri m-am debarasat de reţelele sociale în care eram şi eu băgată din spirit de turmă. Mi-am dezactivat toate conturile de pe: facebook, twitter, neogen si hi5. Am decis să fac asta pentru că brusc m-am simţit prea transparentă. Mie-mi place totuşi intimitatea.

Mai multe despre acest subiect puteţi vedea aici (filmuleţul intitulat „Sesiunea II).  Eu zic că merită toată atenţia, cu atât mai mult cu cât astăzi e o zi de duminică.

17 comentarii leave one →
  1. Martie 7, 2010 17:37

    Bine ca ti-ai anulat hi5 inainte sa il vad si eu! Rusinica!

    • Martie 7, 2010 18:11

      N-ai pierdut nimic…. daca vrei fotografii cu mine, iti trimit pe mail :))

      • Martie 7, 2010 18:56

        Păi normal că vreau,însă dacă aveai hi5 îmi puteai vizualiza măreţul profil! Îmi place să fiu admirat!

        http://savarlizdreantza.hi5.com ! Nu te lua după link,e înşelător!

        • Martie 7, 2010 19:32

          ia sa vad daca ma lasa, acum ca nu mai am cont…
          Update: ti-am vazut profilul, am putut! numa nebunici faci pe acolo….

        • Martie 7, 2010 19:43

          Nebunici? Ce-s alea? Ia aruncă-ţi o privire peste blogu copilului tău de suflet! A început să-mi placă superlativul!

  2. Martie 7, 2010 17:54

    Inteleapta decizie, ma gandeam s-o fac si eu de mult. Exista moduri mult mai interesante si mai placute de a-ti petrece timpul… Sper totusi sa nu renunti si la blog.

  3. Martie 7, 2010 18:06

    pe FB trebuia sa ramai. Nush, n-am dat de tine pe acolo, dar e o retea okay dupa parerea mea. Cu restul de retele nu vorbesc nici eu 😀

    • Martie 7, 2010 18:10

      Gabi, fix acolo e totul mult prea la vedere. Nu-i nimic privat. Am sa-ti spun daca-i simt lipsa 🙂 … Pupici, o seara faina!

  4. melami permalink
    Martie 7, 2010 19:51

    Ooo, aici vorbeşti cu o profesionistă! Când ai timp, citeşte chestia de mai sus, plus încă vreo 5 episoade ce o continuă. O să te feliciţi că te-ai retras la timp! 🙂

  5. melami permalink
    Martie 7, 2010 19:53

    Mă rog, „de mai jos”, că văd că aşa apare aici la comentarii! 🙂

  6. Martie 7, 2010 21:56

    Ascunde-n sufletul gingaş un univers plin de comori,
    Din ochii mari poţi să culegi priviri prinse-n buchet de flori,
    Cu multă linişte şi calm pe buze grafiaz-un zâmbet,
    Iar glasul său armonizează blând vibraţiile unui cântec.
    La tâmplele fierbinţi ea poartă doar amintiri din flori de gânduri,
    Cu mâna fragedă le-aşează într-un album cu foi prinse în riduri,
    La gâtul diafan cristalele de rouă stau prinse-n colier,
    Pe umerii rotunzi timpul aşterne poveste de iubire şi mister.
    Îmbracă astăzi rochie din verde crud de iarbă,
    Privire de bărbat puţin iscoditoare trece şi se întreabă,
    Cine-i această lume discretă , virtute-ncântătoare?
    Este FEMEIA,MAMA, IUBITA ce azi e-n sărbătoare.
    Gânduri sublime îţi trimit pictate-n fluturi diafani,
    Să fii iubită, să-nfloreşti şi un suav, LA MULŢI ANI!

  7. Nea permalink
    Martie 8, 2010 6:55

    Uite un serial f interesant aici:

    http://opiniicetatenesti.com/article.php?story=20100303220314713

  8. Martie 8, 2010 11:06

    LA MULŢI ANI, tot ce îţi doreşti, numai gânduri bune şi în această zi specială şi în toate celelalte!

Trackbacks

  1. Silavaracald » Sexy Anonymus! (1)
  2. Adevarul cu privire la “Facebook” « Georgiana

Lasă un răspuns

