Skip to content

Bot rece, suflet cald

Martie 9, 2010

Într-o zi de noiembrie, în urma cu 6 ani, am găsit un căţel în faţa blocului. Era atât de speriat, de hăituit, de murdar şi plin de ciulini… L-am luat în braţe şi de atunci a devenit prietenul meu cel mai bun – Gipsy.  Tot de atunci am cel mai frumos şi fidel căţel din lume! Avem o relaţie atât de specială încât cu greu poate fi exprimată în cuvinte. Îmi acceptă şi-mi adoptă stările indiferent de natura lor.  Îl iubesc mult de tot. Nimic pe lumea asta nu reuşeşte şi nu va reuşi să ne despartă nici chiar inevitabilul…SFÂRŞIT. Ar fi foarte multe de spus dragii mei, dar am terminat literele de pe tastatură. La un moment dat tehnologia este depăşită. Rămân simţirile.

17 comentarii leave one →
  1. melami permalink
    Martie 9, 2010 21:43

    Cine a avut sufletul să părăsească superbeţea asta de băiat?!
    Să te bucuri de el, că îţi oferă o iubire aşa cum puţini oameni ştiu s-o facă! 🙂

    • Martie 9, 2010 21:49

      Bănuiesc că nişte oameni l-au părăsit. Doar oamenii sunt în stare de aşa ceva. N-aveau cum să-l părăsească mama sau fraţii…
      Mă bucur de el zilnic, nu ratez niciun moment, crede-mă pe cuvânt!

  2. Martie 9, 2010 22:00

    Frumos latosul !

    • Martie 9, 2010 22:03

      Multam’! E mult mai frumos in realitate. Tehnologia nu ma ajuta, mi s-a stricat aparatul foto recent si fac fotografii cu telefonul..

  3. Martie 10, 2010 8:33

    Simpatică potaia. De curând am adoptat și eu unul pentru 3 zile până i-am găsit un stăpân, pe al lui nu am reușit din varii motive. Să te bucuri cât mai mult de el.

    • Martie 10, 2010 9:17

      Da, un frumos si un destept, merci. Frumos gest Cristiane si norocos catelul ca are stapan! Ce mai faci tu? Nu te-ai prea aratat in ultima vreme..

      • Martie 11, 2010 13:40

        Doar în commenturi nu m-am arătat….altfel am mai fost pe aici da na….vorbești, vorbești și iar vorbești…. 😀

  4. Martie 10, 2010 8:50

    O prietenie de zile mari pentru totdeauna.

    Te îmbrâțișez cu mare, mare drag!

  5. Martie 10, 2010 9:27

    ce sta la poza. vreun pictorial ceva n-are? calendar, etc …

    • Martie 10, 2010 9:30

      In primul rand merci de vizita VanGhelie, eu am mai tras cu ochiul pe la tine pe acasa, sa stii…
      N-are nimic, niciun calendar, desi culmea! sotul meu lucreaza in publicitate…stii faza cu cizmarul, nu? 🙂
      O zi faina iti doresc!

Trackbacks

  1. Minunea de a fi… « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.
  2. Silavaracald » Sufletul Georgianei
  3. Silavaracald » The winner will be…

Lasă un răspuns

