Skip to content

Are si animalu’ demnitatea lui!

Martie 11, 2010

Parca îl poţi auzi zicând: ”vrei sa fac CE??? Eu nu miros aşa ceva!!!” 🙂

5 comentarii leave one →
  1. viatanomada permalink
    Martie 11, 2010 10:09

    you make my day!!! misto faza,asta imi aminteste de un fost coleg din institut caruia pana la urma i-am spus direct ca s-a inventat si apa si sapunul si ca igiena personala nu-i o poveste SF.Pup u,azi m-ai facut sa rad cu toata zapada si intarzierea spre job.

  2. Martie 11, 2010 10:20

    Excelentă fotografie… Îmi imaginez cum va continua să se roage poliţistul de el, iar câinele – cu acelaşi aer de superioritate – îl va trata cu indiferenţă maximă…

  3. Martie 11, 2010 10:33

    Mi-a plăcut refuzul. Vrea ceva pe măsura lui nu pe cei pierduți de Elodia…

    Te îmbrățișez peste normă!

  4. cristiangheorghe permalink
    Martie 11, 2010 16:36

    Nasol… azi-mâine își fac și câinii ăștia sindicat… să te ții, greve și pretenții…

Lasă un răspuns

