Skip to content

Cu pluta

Martie 14, 2010

Sunt aşa de plictisită şi lehămisită încât n-am niciun chef de nimic. Nici măcar de blog. Şi când mă gândesc că acum trei zile  pledam pentru utilitatea blogului şi aveam în favoarea lui numai argumente pro… Nu. N-am să-l inchid. Să fie. Să se găsească, sau altfel spus: cum n-ajută aşa nu strică. Am o nebuloasă-n cap, sper să-mi treacă. Dacă nu, nu.

15 comentarii leave one →
  1. cristiangheorghe permalink
    Martie 14, 2010 18:13

    Nush de ce mi-a venit in cap piesa asta:

  2. mishulake permalink
    Martie 14, 2010 18:25

    vinee,vineeee priimavaraaa
    si s-asterneee-n toaaaata tara
    floricele pe campiiii
    hai sa le-adunam copiiii

  3. Martie 14, 2010 19:04

    Ţi-ai băgat colagen în buze?! 😀

    • Martie 14, 2010 19:22

      E asa grav? 😀

      • melami permalink
        Martie 15, 2010 12:54

        Ar fi, daca ai fi tu cea din imagine. Dar nu esti, pentru ca ai buze normale, iar creierul nu-ti sta deloc lejer in cutia craniana.
        Era doar o gluma! 🙂

  4. Martie 14, 2010 19:30

    Hai ca nu mai e mult. Poti dormi, te poti si ascunde. De fapt, poti face orice vrei. Vine sigur.

  5. Martie 14, 2010 19:44

    @all: Sunteti foarte incurajatori cu toţii, nu pot să fac abstracţie de voi, ce ma fac??? 🙂

  6. Martie 14, 2010 20:09

    Momente şi momente. Vor trece, vin altele …

    Zâmbeşte, mâine poate fi mai rău! aşa ne îndeamnă Murphy…

    Pupici geaninoşi peste normă!

  7. Martie 14, 2010 20:51

    Lasa-le pe ele, ghilimelele, sa faca fix ce vor ele. Habar n-au ce-i aia „primavara”, desi e linga ele.

    • Martie 14, 2010 20:55

      Ce frumos te joci cu vorbele, chiar imi place… E un compliment, sa stii. Si-am lasat si ghilimelele naibii si primavara si tot! Mai putin tigarile 😛

Lasă un răspuns

