Skip to content

Mai mult decât un premiu

Martie 15, 2010

Astăzi am primit cel mai frumos cadou: cărţi. Trei la număr!! Sunt foarte bucuroasă şi ca de obicei nu-mi găsesc cuvintele… Nu pot decât să-i mulţumesc Melaniei şi să mă declar mândră c-am cunoscut-o. V-aş mai ţine de vorbă dar m-am apucat deja de citit „… nu vedea bine pe unde merge, dar paşii o duceau spre singura prietenă care o putea asculta…”

9 comentarii leave one →
  1. cristiangheorghe permalink
    Martie 15, 2010 17:51

    Deci a zis tanti Jeni că de acu vii la cantină cu o carte de la Melami și ne citești cu voce tare. Vei fi audiobook-ul nostru. Evident nu vei citi cu gura plină.

  2. cristiangheorghe permalink
    Martie 15, 2010 17:59

    oh, da.. Dar să citești cu intonație cala teatru radiofonic.

  3. mishulake permalink
    Martie 15, 2010 19:21

    …adeca cum ,,cu inlocuitori,, iubirea ! ? Nu-s-poate, crez io !

  4. Martie 15, 2010 21:17

    Spor la lectură!
    Pfuoai, dacă ştiam că mă dai în facsimil, mă chinuiam să scriu o ţâră mai frumos! 🙂

    • Martie 15, 2010 21:23

      Uite, maine am sa scriu si eu un text. Am sa-l dau tot in facsimil Seamana mult cu al tau. Multumesc inca o data pentru tot!!

  5. Martie 16, 2010 21:05

    Cu plăcere, Georgie! 🙂

Lasă un răspuns

