Skip to content

„Vom privi către înalt dintr`o groapă din asfalt”

Martie 16, 2010

„Te-ai gândit vreodată ce vei face peste zece ani? Unde vei lucra? Cum te vei distra? Dar la cum vor fi lucrurile din jurul tău? Vei mai fi încă România? Dacă da, de ce? Dacă nu, unde?”

In paşi de dans, Academia Catavencu îşi invită cititorii la un concurs ritmat:

Simona Tache e de departe cea mai expresivă! Părerea mea.

5 comentarii leave one →
  1. cristiangheorghe permalink
    Martie 16, 2010 17:18

    Cum stau ei acolo așa frumos, îmi fac poftă de bowling. Aș băga un strike din prima bilă.

  2. mishulake permalink
    Martie 17, 2010 5:36

    da, e cea mai adevarata ! dup-aia e Florin Iaru , dinamicum perpetuum !

  3. mishulake permalink
    Martie 17, 2010 5:40

    nu m-am gandit frodata, nici pentru peste un an ! Nu reusesc sa epuizez gandurile zilnice… !

  4. Martie 17, 2010 11:11

    Da Mishulake, nici eu nu m-am gandit, insa un lucru e cert: fix cam atunci termin de platit casa!! Sa vezi chef pe mine la 55 de ani cand ‘oi fi proprietareasa cu drepturi depline!

  5. Martie 18, 2010 19:57

    am fost fan caţavencu, şi iam citit săptămânal,
    PÂNĂ CAND încet, încet membrii fondatori şi-au vândut acţiunile, şi la un moment dat au fost cumpăraţi de Vântu’.
    Păi cum mai faci pe imparţialu’ , pe cel care dă în demagogi şi hoţi cu gluma subţire, CÂND ĂLA CARE TE PLĂTEŞTE E UNUL DINTRE CEI MAI MARI TÂLHARI .
    Nu e prea coerentă treaba.
    Pute a gargară cu diaree.
    Simona Tache / hm, a avut câteva idei bune la începuturile ei, mi se pare că nu prea îi mai cloceşte mintea idei bune aşa des cum o cere un ziar ca şi Academia.
    Iese în evidenţă pentru că e singuta purtătoare de fofo. Subţire fătuca.

Lasă un răspuns

