Skip to content

Fasole cu paloare

Martie 20, 2010

Azi noapte am visat la o porţie mare de fasole aşa că astăzi am gătit. Fasole. Ar fi trebuit să le fac de post, dar n-am rezistat tentaţiei de-a nu pune şi-o bucăţică de slăninuţă afumată. Au ieşit destul de gustoase, toată lumea a fost mulţumită. Eu singură am ceva să le reproşez: culoarea. Este-o vorbă care zice că „suntem prea săraci ca să ne permitem lucruri ieftine”. Aşa-i. Am cumpărat un bulion de pajdemii si de pajdemii a fost! Degeaba am suplimentat cu boia de ardei dulce! Tot palidă mi-a ieşit! În fine, poate-s eu prea pretenţioasă…

Uite ăsta-i bulionul care mi-a provocat  supărarea:

Şi aşa arată mâncarea:

Cu ce-a mers dată la vale:

Voi ce mai gătiţi? Cu ce vă mai delectaţi?

Şi-o piesă de sâmbătă seara:

7 comentarii leave one →
  1. mishu permalink
    Martie 21, 2010 2:49

    cel mai bine si mai bine iahnia de fasole merge cu varza murata… (mai putin recomandat din cauza „bombardamentelor” care urmeaza… 😉 )

    si o melodie de duminica dimineata

    • Martie 21, 2010 11:13

      Merci Mishule pentru pesă, faină tare. În ce priveşte combinaţia fasole plus varză murată ai dreptate e foarte reuşită dar te aisgur ca efectul este la fel de bombardant si cu gogonele murate 😀

  2. mishulake permalink
    Martie 21, 2010 8:39

    …da’ cu Gallus nu merje ? Iesea bine la poza ! Fasolica cu crizanteme !?!?! Alea de la moraturi is crude ?
    Am realizat acu 2 s’tamini o fasole cu ciolan afumat , adus din cluj, mmmmm ; N-am folosit Regal si nice Gallus, ci d-astea d-aici, macaronarii-s foarte patrioti ,nu fac import de produse alimentare…

    • Martie 21, 2010 11:16

      Da Mishulake, sunt foarte patrioţi, singura lor problemă este că nimic n-are gust, excepţie făcând fructele exotice… Am încercat să fac o ciorbă în Italia, am pus fix aceleaşi ingrediente pe care le pun şi acasă! A ieşit un chici. Toate-s umflate artificial! N-am nicio nevoie dar mă bucur totuşi că la noi mâncarea are încă gust.

  3. Martie 21, 2010 9:45

    Eu mi-am luat muraturile la matineu 🙂

Trackbacks

  1. Poveste de iubire « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.

Lasă un răspuns

