Skip to content

Ce bine c’ai venit!

Martie 26, 2010

Da. Am lipsit pentru o vreme de aici. Am renuntat la calculator pentru trei zile. Am renuntat chiar si la linistea casei. Am evadat. Zile insorite, primavara in toata splendoarea! Sub cerul de un albastru ireal, eram doar eu si primavara. Ne-am luat de mana precum doi adolescenti indragostiti si-am hoinarit de nebuni pe strazi. Pret de cateva ore bune am uitat de tot si de toate. Intre noi statea doar soarele – Doamne cat l-am asteptat, de parca de cand m-am nascut a fost numai iarna. Iubesc primavara, ma readuce la viata, face sa-mi infloreasca speranta si spiritul si tot! Cine poate sa reziste sentimentului de bucurie si de fericire de care esti animat atunci cand participi la renasterea naturii? Primavara – cel mai frumos anotimp. Natura capata un aer proaspat, reavan.  Totul înverzeşte şi devine transparent, aerian, diafan. Se reimprospateaza parca şi gindurile: imi vin idei abrupte, nazdravane. Serile de primavara… ce nebunie instelata…  Ce mai:  primavara e ca o trezire.  Mi-as dori o primavara vesnica! Se poate? Alo! Primavara? Ma auziiii?

9 comentarii leave one →
  1. Martie 26, 2010 18:19

    Făcuşi lucruri minunate. Ai ales o variant minunată de a-ţi petrece timpul. În natură.

    Bine ai revenit!

    • Martie 26, 2010 18:20

      Multumesc Janin, recunosc ca mi-a fost dor de voi! Pupici dulci la inceput de uikend!

  2. viatanomada permalink
    Martie 26, 2010 19:58

    ma bucur ca esti bine,ma cam ingrijorasem,nu eram obisnuita cu atata liniste din partea ta.

  3. Martie 26, 2010 20:55

    nomado! ai mai văzut drac mort? 😀

  4. mishulake permalink
    Martie 26, 2010 22:39

    evadare, evadare, da’ sa fi stiut si noi! …mmmmm…

  5. Martie 27, 2010 0:45

    Păi n-am apucat să zic nimic, am fost luată cu asalt şi mi-a plăcutttt! Tu ce mai faci Mishulake? Nu-mi mai zici nimic de tine…

  6. mishulake permalink
    Martie 27, 2010 7:30

    Io sono un buono nonno per mio nipotto di cinque ani ! ( hai c-am comis-o; zis-am bine ? )

  7. Martie 27, 2010 13:47

    Sono un buon nonno per il mio nipote che ha compiuto 5 anni.

  8. mishulake permalink
    Martie 27, 2010 16:08

    @ kekee !
    multzumesc ! nu mai zic n’ica ! ‘s cam departe, lingvistic; geografic p-aproape,cesena

Lasă un răspuns

