Skip to content

Femeia

Martie 31, 2010
tags:

„Femeia e o fiintă slabă, victimă a fiziologiei ei, orientabilă după bărbat, care trebuie s-o ocrotească şi să-i împrumute personalitatea lui”. George Călinescu (Enigma Otiliei)

8 comentarii leave one →
  1. Martie 31, 2010 9:34

    Crezi ce spune Calinescu?

  2. Martie 31, 2010 9:39

    Aoleu…riscăm să o transformăm în mascul…
    Femeia e cea mai gingașă ființă de pe mapamond…nu spun o noutate…

    Pupici geaninoși peste normă!

  3. Martie 31, 2010 10:22

    Cine sunt eu ca să îmi permit să îl contrazic pe Călinescu? Dar îl contrazic…

  4. mishulake permalink
    Martie 31, 2010 12:56

    Bhei ! pai la ce voce am auzit io la radio ca avea Calinescu, nici nu e de mirare concluzia lui…
    Georgia, io nu stiu engleza in propozitii, nu-te-ajuta cineva sa-mi trimiti o talmacire de la posteru ala cu buburuza , mamarutza zice la Cluj buburuzei !

  5. mishu permalink
    Martie 31, 2010 21:18

  6. Martie 31, 2010 21:36

    Acuma, dacă un personaj tâmpit zice o chestie interpretabilă, nu-i putem atribui scriitorului paternitatea „panseului”. Sunt sigură că, dacă am căuta mai amănunţit, am găsi şi alte „definiţii” ale femeii în opera calinesciană.

  7. Aprilie 1, 2010 7:06

    Să-i dau din personalitatea mea?Deci după ce mă lasă fără casă,copii,avere, să plece şi cu personalitatea mea? E ca şi cum mi-ar dona organele înainte să mor.

Lasă un răspuns

