Skip to content

Ouă de Paşte

Aprilie 3, 2010
tags: , ,

UPDATE: Hristos a înviat!
Cum spuneam, aseară am fost la mama. Fireşte că n-am avut răbdare să se facă ora 12 noaptea, mirosul de sărbătoare din casă era mult prea îmbietor aşa că, am purces la înfulmecat. Toate au fost gustoase, aşa de gustoase că pe la orele 22.00 eram numai bună de mers la nani, burtoiul mă trăgea tare-n jos. Am rezistat totuşi până la miezul nopţii, am luat lumină de la o vecină cu care ne-am întâlnit în faţa scării (vă rog să-mi apreciaţi sinceritatea, deci nu am ajuns la biserică), după care am plecat acasă. Acum privesc la soarele zâmbăreţ şi mă gândesc că a căzut mitul ăla care zice că „aşa cum e vremea de Florii, va fi şi de Paşte” (de Florii a plouat cu spume)! O zi frumoasă vă doresc în continuare!
Ouă a la mama acasă:

Dragii mei, profit de această ocazie şi vă doresc şi eu sărbători senine şi multă pace în suflet! Grijă mare la cât şi ce mâncaţi (în cazul în care aţi postit)… În rest ce să vă mai zic? Astăzi m-am jucat cu ouăle din lipsă de alte activităţi (vezi foto), iar în continuare, aştept cu interes să se lase seara: mă aşteaptă mămuca cu papa buuun! Ţineţi aproape, voi fi prin zonă şi zilele ce urmează!

13 comentarii leave one →
  1. Aprilie 3, 2010 15:45

    Să ai parte de linişte, dragoste, bucurie, de Sărbători şi tot anul! Paşte Fericit, draga mea !

  2. b.d. permalink
    Aprilie 3, 2010 17:10

    La Paşti (George Topârceanu)
    –––––––––––––––––––––––––––

    Astăzi în sufragerie
    Dormitau pe-o farfurie,
    Necăjite si mânjite,
    Zece ouă înrosite.

    Un ou alb, abia ouat,
    Cu mirare le-a-ntrebat:
    – Ce vă este, frătioare,
    – Ce vă doare?
    Nu vă ninge, nu vă plouă,
    Stati gătite-n haină nouă,
    Parcă, Dumnezeu mă ierte,
    N-ati fi ouă…
    – Suntem fierte!
    Zise-un ou rotund si fraise
    Lânga pasca cu orez.
    Si schimbindu-si brusc alura,
    Toate-au început cu gura:
    – Pân’la urmă tot nu scap!
    – Ne găteste de paradă.
    – Ne ciocneste cap în cap
    Si ne zvârle coaja-n stradă…
    – Ce rusine!
    – Ce dezastru!
    – Preferam să fiu omletă!
    – Eu, de m-ar fi dat la closcă,
    As fi scos un pui albastru…
    – Si eu unul violet…
    – Eu, mai bine-ar fi să tac:
    Asa galben sunt, că-mi vine
    Să-mi închipui că pe mine
    M-a ouat un cozonac!…

  3. Aprilie 3, 2010 19:37

    Paste Fericit si tie!

  4. Aprilie 3, 2010 23:41

    Eşti artistă, mişto oo !
    Paste Fericit

  5. viatanomada permalink
    Aprilie 4, 2010 7:42

    Hristos Anesti!sa ai un an bun!

  6. loralorelei permalink
    Aprilie 4, 2010 10:00

    Alithos anesti!Sa fii iubita!

  7. Aprilie 4, 2010 10:23

    ADEVĂRAT A ÎNVIAT! GÂNDURI BUNE, GEORGIANA, TE ÎMBRĂŢIŞĂM CU DRAG!
    Cristi şi Geanina

  8. Aprilie 4, 2010 12:10

    Hristos a înviat! 🙂

Lasă un răspuns

