Skip to content

Noi când vrem să batem, batem

Aprilie 8, 2010

V-am tot povestit de soţul meu că-i mare toboşar mare (mă rog, acum a rămas doar la faza de pasiune, dar în tinereţile-i zbuciumate a cântat în două trupe rock locale)! De asemenea, v-am mai spus şi că am în sufragerie tobe  în loc de-o vitrină frumoasă cu multe bibelouri, pahare de cristal şi mileuri… Din fericire pentru noi, preferăm să tragem o cântare decât să privim tâmp la realitatea tv, otv, protv sau ce-o mai fi, că oricum toate au ca rol principal îndobitocirea maselor. Avem şi chitară. Avem şi chef. Timp nu prea avem, dar ne facem din când în când. Mă laud cu faptul că facem parte din acea categorie de oameni pentru care banul este doar un mijloc şi nu un scop, pentru care muzica, un colţ de natură, un film bun mai reprezintă ceva! hai să vă arăt şi tobele (eu practic stric cadrul, faceţi abstracţie):

17 comentarii leave one →
  1. Carmen Negoita permalink
    Aprilie 8, 2010 16:02

    Woow… cand am zis ca poti tine festivalul acasa, am intuit eu ceva. 🙂 O seara buna, Georgiana!

  2. Aprilie 8, 2010 18:16

    El bate, dar tu? Ciupeşti din când în când corzile chitarei? Hai, nu mă dezamăgi şi recunoaşte că da! 🙂

  3. cristiangheorghe permalink
    Aprilie 8, 2010 19:24

    Tobe+chitara. Interesant, sună a ”White Stripes”:

  4. Aprilie 9, 2010 6:10

    Cat de taaareeee! 🙂
    PS: Si cate fire in spate … nu mai insist pe tema asta 😛

  5. Aprilie 9, 2010 6:57

    Buna Georgiana. Daca as fi citit doar titlul m-as fi gandit la altceva. Pe cine, cum , in ce stil sa bati…dar daca e vorba de percutie…e altceva. Si vrei sa stii ceva? Bebelourile si vitrinele nu se mai poarta. Au iesit din trend in domeniul designului interior. Au intrat insa tobele. Bravo. 🙂

    • Aprilie 9, 2010 7:03

      Eh, am glumit cu bibelourile! Nu le sufeream nici cand eram copil la mama, dar ala era trendul, ca sa nu mai zic ca toate erau primite cadou! 😀

  6. Aprilie 9, 2010 7:17

    Mi-ai amintit de o intamplare petrecuta candva asa ca m-am grabit sa o scriu ca sa nu uit. Asta are legatura cu bataia. 🙂

  7. kekee permalink
    Aprilie 9, 2010 8:01

    Moaaaa, ai tobeeeee.
    Ce tambalau se poate face la tine acasa cind se incalzesc spiritele.
    Ce unplugheduri se pot trage dupa unu, doua, noua kile de Cotnari.
    Te invidiez 😛

  8. kekee permalink
    Aprilie 9, 2010 8:21

    bre , dar tare in urma a ramas ROmanela .
    Ca vad ca acolo-i craciunul, aici si pastele a trecut , se intra-n vara !
    😛

  9. mishulake permalink
    Aprilie 9, 2010 8:28

    Astea ie tobele alea oferite de kado’ stiu io, le-am vazut si-ntr-o alta prezentare, nu ma dumiream de tot ansamblul, de proportii.. acu stiu…is d-alea de s-asculta-n casti la antrenamente sau vocalize, cum le spune , este? Aripile ale sunt cinelele?
    Bre! nici dobele nu mai sunt ce-au fost !
    Sa fiti fericiti ! Ma bucur pentru voi, datzi bataie !

  10. Aprilie 9, 2010 9:50

    Eu rămîn la filme totuşi.Decât de cântat mai bine mă apuc de fotografie,nu-mi trebuie glas 😀 . Şi că tot îmi plac filmele,îţi recomand unul foarte frumos (asta daca nu l-ai văzut încă)..

    Into the Wild – Nu căuta trailere,poze sau alte comentarii.Doar uită-te la film!

Lasă un răspuns

