Skip to content

Fool for your loving!

Aprilie 10, 2010

Deci azi am de sărbătorit. Deci nu voi mai fi aşa „lucrativă” pe aici. Deci e de musai să mănânc şi să beau şi să… dorm! Deci nici mâine nu voi fi prin peisajul blogosferic. Deci să nu fiţi îngrijoraţi, zic. Şi deci ca să nu vă frământaţi prea rău, azi eu şi omul vieţii împlinim ceva ani (destul de mulţişori) de la căsătorie. Deci mă duc să pun de-o friptură şi să bag şampania la rece (vorba vine pen-că mai întâi trebe cumpărată). Deci tort nu fac, n-am veleităţi dintr-astea, recunosc, mai bine mă pui să văruiesc un perete! Deci îmi doresc să fiu fericită şi sănătoasă (şi veşnic tânără dacă s-ar putea) alături de jumătatea-mi! Deci e de musai să-mi dedic o piesă cântată de trupa mea preferată!

Hai încă una că prea le zice Coverdale cu simţire!

32 comentarii leave one →
  1. parpanghel permalink
    Aprilie 10, 2010 9:05

    1-Nu pot decit sa-ti urez cit mai multi ani de bucurie,impliniri si un gind bun pt.amindoi.La Multi Ani !!!!
    2-Da’ nu pot sa ma abtin sa nu scriu si un banc:
    „Sotia la aniversarea a 20 ani de casatorie:
    -Iti amintesti acum 20 de ani cind ne-am intilnit in parc prima data?
    -Da.
    -Si tu m-ai strins,tandru in brate?
    -Mai bine te stringeam de git,tot 20 ani luam,da’acuma eram liber…! ”
    3-Sa va fie viata un vis.

  2. Aprilie 10, 2010 9:29

    Multumiri Parpanghele! Misto bancu’ 😀 Aceleasi urari de bine si frumos si tie!

  3. cristiangheorghe permalink
    Aprilie 10, 2010 10:00

    Mulți ani fericiți, aniversare frunoasă! Mi-au zis tanti Jeni și Miruna că te pupă și ele! Pupici, pumpilici!

  4. Aprilie 10, 2010 10:03

    Va pup si io pe voi!
    Multumim frumos Cantinei Sociale!

  5. Aprilie 10, 2010 10:32

    – Deci şi pentru tine 1987 e cel mai bun album.
    Şi la mine stă în primii 10. „Here i go again” e o piesă meseriaşă .
    Stăteam pe vremea lui Ceauşescu la poveşti cu Cristi Minculescu, l-am întrebat care-i plac , aşa , din lumea mare.
    Whitesnake cu Coverdale a fost primul pomenit de el.
    Şi la vreo 15 ani după, a cântat in deschiderea concertului Whitesnake.
    Cine ar fi zis ?!?!
    – Când am văzut tortul ăla din poză, aşa perfect, desenat nu alta – m-am speriat.Ceva nu se potrivea, sau ai personalitate dublă.Acu’ răsuflu liniştit.
    – GG , azi plimbându-mă o să ascult Whitesnake că demult nu i-am mai ascultat, iar diseară la tura de inaugurare a teraselor , o să beau în cinstea voastră.
    Mulţi ani sănătoşi şi fericiţi !
    :-*

    • Aprilie 10, 2010 10:51

      Kekee, 1. ascult din frageda pruncie whitesnake, is meserasi rau de tot.
      2. eu am stat de vorba cu doru borobeica si, asemenea lui minculescu, tot coverdale a fost si la el in topul preferintelor; 3. la concertul de acum 2 ani, am fost! a fost de vis! tot atunci au cantat si cei de la def leppard! 4. nu fac dulciuri pentru ca nu ma dau in vant dupa ele, adica prefer un uiski bun decat o felie de tort gretzoasa :D; 5. tare m’as plimba si eu cu masina pe acolo, cu tine si whitesnake si c’o bere’n mana! 6. Multam’ de urari si te pup cat pot eu de dulce!

  6. Aprilie 10, 2010 10:46

    Felicitari si la multi ani! Si sa va bucurati de viata unul alaturi de celalalt.

  7. Aprilie 10, 2010 10:55

    Sar’mana mult! Hai sa fim sanatosi cu totii, ca restul vine de la sine!

  8. Aprilie 10, 2010 14:08

    LA MULŢI ANI, GEORGIANA, SĂ FIŢI SĂNĂTOŞI ŞI SĂ VĂ IUBIŢI MULT DE TOT! NUMAI BINE DIN PARTEA NOASTRĂ! Cristi şi Geanina…

  9. Aprilie 10, 2010 14:18

    Multumesc dragilor! Va pup cu mult, mult drag!

  10. Aprilie 10, 2010 15:03

    Chiar asta voiam să zic, când i-am auzit cântând: Ăştia-s un fel de Iris, când de fapt, Irişii sunt un fel de Şerpi Albi…
    Încă o dată La mulţi ani, cu iubire! 🙂

  11. Aprilie 10, 2010 15:07

    Iubire, respect şi o melodie din tot sufletul de la veşnicii îndrăgostiţi.

  12. Aprilie 10, 2010 15:19

    Superba melodie! M’ai nimerit in pălărie! te puuup!

  13. viatanomada permalink
    Aprilie 10, 2010 15:31

    Sa traiti multi ani fericiti!Faina piesa de mi-ai trimis-o pe mail.

  14. Aprilie 10, 2010 15:33

    Merci fain Nomado, erau copchii, adica totul se petrece acum 20 de ani… Pup iu!

  15. Carmen Negoita permalink
    Aprilie 10, 2010 16:30

    La Multi Ani si sa va iubiti si mai mult ca pana acum! 🙂 Iar la anul pe vremea asta… si ma mult ca anul acesta.

  16. b.d. permalink
    Aprilie 10, 2010 17:00

    Multe decenii impreuna va doresc, in sanatate si fericire !

  17. Aprilie 10, 2010 17:45

    saru’mana b.d.! Sanatate si fericire tie si celor dragi! Uikend frumos!

  18. Aprilie 10, 2010 18:10

    ai înţeles greşit .
    Io în week-end circul pe jos sau cu bici, mi-ajunge cât circul cu maşina, în timpul săptămânii.
    Bicicleta, i-podul în urechi şi viteză.
    Şi Def Leppard îmi plac
    Trăiască glamour rock-ul !
    Şi GG biensur ! 🙂

    • Aprilie 10, 2010 18:41

      Imi place chiar mai mult cu bicicleta! Uff kekee, complicata viata… as intra in amanunte dar nu-i locul si nici momentul…

  19. loralorelei permalink
    Aprilie 10, 2010 18:14

    Georgiana, eu ma abtin de la urari pentru ca se implinesc exact asa dupa cum urez numai ca invers.Intelegi?Deci pentru a nu incepe sa-ti numeri ghinioanele,iti scriu doar urmatorul vers dintr-o poezie de dragoste,a lui Odysseas Elytis,ti-l scriu si pentru frumusetea versului,dar si in caz ca ramai in pana de cuvinte si e neaparat nevoie sa faci vreo declaratie de dragoste sa ai ceva la indemana sa te poti inspira:
    „Vreau sa-ti vorbesc despre tine si despre mine.Pentru ca te iubesc si in dragoste stiu sa intru de pretutindeni,ca lumina lunii pline,cautand si gasindu-te.Candva timpul si-a dat consimtamantul.Cum altfel?Doar ne iubeam,oamenii…Insa,biserica mare a timpului iti bate din cand in cand clopotele…”

  20. Aprilie 10, 2010 18:41

    Loricica, merci mult. Atat pot sa zic. Te pup.

  21. Aprilie 10, 2010 19:05

    La mulți ani, Georgiana, să trăiți fericiți după cum doriți și după cum vă place! Mă bucur că primul meu mesaj la tine (că de citit te-am mai citit, ca să nu mai spun de comentariile pe la alții :p) e cu această ocazie frumoasă 🙂 Numai bine!

    • Aprilie 10, 2010 20:24

      Lia, multam’ fain de vizita si de urari! te pupic! te mai astept, poti sa fii sigura!

  22. Aprilie 11, 2010 8:09

    Hai mai, nu mai plange… Baga tare cu paharul ala de sampanie! La multi ani! 🙂

  23. mishulake permalink
    Aprilie 11, 2010 10:10

    buna dimineatza ! frumushatzo !

  24. Aprilie 12, 2010 5:44

    La multi ani (cu intirziere…deci)!

Trackbacks

  1. Silavaracald » Love Makes the World Go Round!

Lasă un răspuns

