Skip to content

Aiureli

Aprilie 17, 2010

Astăzi, sâmbătă fiind, e zi de şmotru, gătit şi alte îndeletniciri din astea casnice. M-am trezit c-o migrenă de toată frumuseţea şi nu, n-am băut  aseară decât un pahar de Fetească Albă autohtonă, de la Bucium. Şi cum nu-mi place să mă lamentez, i-am dat ignore şi-am intrat în rol. Cum care rol? Ăla de gospo. Am desprăfuit puţin pe aici (cine ştie? poate şi pulberi de la vulcanul ăla de-o erupt :D) după care brusc m-a săgetat o foame! Ce să mănânc? Ce să mănânc? Ceva aşa, care să se facă şi repede, fără prea multă manoperă… şi da! mi-am adus KFC-ul la mine acasă. Am pus un ceaun cu ulei la încins pe aragaz, am luat două bucăţi pulpe de pui şi două bucăţi aripioare, le-am tăvălit prin făină plus alte varii condimente şi le-am aruncat in ceaun. Să te lingi pe degeţele şi alta nu!

Ete na:

În altă ordine de idei, astăzi voi fi copil cuminte, nu că în restul timpului n-aş fi, voi purcede mai spre seară la mămuca şi cam atât.

Şi ca să nu termin aşa sec, hai să vă fac şi-o propunere muzicală şi să vă urez un uikend liniştit şi însorit!

13 comentarii leave one →
  1. mishulake permalink
    Aprilie 17, 2010 10:42

    portzie dubla ,ha….buuun bunutz, mmm !

  2. Aprilie 17, 2010 10:46

    Da Mishulake, bunuţ de belea şi uşor tare de făcut! Merg bine mâncate cu mujdei sau un sos picant de ardei iute, ca sa nu mai zic că alături e ideal să pui nişte cartofi prăjiţi! Să încerci odată, ai să mă pomeneşti! Tu ce păpaşi azi?

  3. mishulake permalink
    Aprilie 17, 2010 10:56

    am cafelit 4 tigari, bere jodler eftina , acu mai asa, cu temelia, fudulia mai cand s-aduna familia..

  4. Aprilie 17, 2010 17:20

    :)….bune…. un meniu rapid si simplu week end placut!

  5. Aprilie 17, 2010 18:52

    Deci, mâncare e suuuper-ok!
    GNR însă… Excepţional!!!!!
    Păcat că nu mai cântă de mult în formula asta. Şi că Axl şi-a mai pierdut din ambitus. 🙂

  6. Aprilie 17, 2010 20:14

    Da mai, s’au bleojdit cu totzii, nu’sh ce’i cu ei!? or fi afectati de incalzirea globala?

  7. mishulake permalink
    Aprilie 17, 2010 21:33

    Aaa ! nuuu ! Io nu m-am bleojdit ! ieream la tango arhentinian , ala-n figuri, ce-s-faci,
    imi permit, asea-s io mai romantios cu trupu…

  8. Aprilie 17, 2010 21:54

    mishulake, nu te cred, tre’ sa’mi trimiti o poza!

  9. mishulake permalink
    Aprilie 17, 2010 22:09

    Nonono ! mai repede o pozna !

  10. Aprilie 17, 2010 22:12

    E clar! L-ai luat pe NU in brate! Numa’ cu refuzuri ma „tratezi” in ultima vreme… 😦

  11. mishulake permalink
    Aprilie 17, 2010 22:22

    Ma uitai pa mai multe mijloace de informare ,sa vaz, dom-le , ce zi ie azi ca vad cam seceta pa peste tot.. poate -i duminica seara si se pregatesc oamenii de noua saptamana de lucru…
    Da’i sambata spre duminica dimineata …Io banuiesc ca au trecut la lucruri mai concrete, in familie, cu prietenii, mai singuri, filozofeaza si lucreaza oarece, ca iata se hurduca terra, se sparge pe ici pe colo cam des bashica asta pe care vietzuim, si ….iaca pusei si io d-o fandacsie…

  12. Aprilie 17, 2010 22:53

    Da, am observat şi eu chestia asta. O linişte nefirească parcă… Numai noi bântuim pe bloage… Poate că noi avem o problemă… 🙂 sau poate că luna asta superbă i-a inspirat pe toţi…. Mă-c şi eu în pătuc unde-i cald şi bine. Nuapti bună Mishulake, pe mâine! adică pe azi! 🙂

Lasă un răspuns

