Skip to content

Hai să ne izolăm!

Aprilie 18, 2010

În mare trend este acum izolaţia termică exterioară. N-am nimic împotrivă, e ok atâta timp cât firmele de construcţii se târâie efectiv în perioada asta de criză, e bine că-i de lucru şi în definitiv astfel s-au mai creat ceva locuri de muncă. Nu mai pun în discuţie faptul că multe din  firmele prestatoare de astfel de servicii au apărut ca ciupercile după ploaie şi au angajaţi nişte copii de 17, 18 ani care se urcă pe schele în şlapi, fără practic nici un echipament de protecţie!  Un singur aspect însă este destul de neplăcut: faptul că nu toţi au bani s-o facă (izolaţia). Aşadar, blocurile au devenit care mai de care mai bălţate, două etaje sunt izolate, trei – nu, cu tot ce presupune asta, respectiv diferenţă de culoare şi de profil. Adică cam aşa:

Blocurile din Iaşi arată mai urât ca niciodată. Şi hai să vă zic de fapt de la ce m-am luat. Furia izolaţiei a apărut şi la mine în cartier, respectiv la blocul de vis a vis. A venit „echipa” care  s-a apucat temeinic de montat schelele, nu foarte temeinic pentru că în două ore au reuşit să ajungă cu montatul abia la etajul 2. Dar nu-i nimic era sîmbătă şi la ei deci hai să le dăm credit. Pleacă băieţii, se lasă seara şi-o dată cu ea şi un vântuleţ… Vântuleţ, zic. Ce soartă au avut schelele  puteţi vedea mai jos:

Acum ce să zic? Aşa se întâmplă când meseria nu mai este brăţară de aur şi când calificarea într-un domeniu nu mai contează! Forţă de muncă ieftină, rezultate pe măsură! Mă rog pentru copiii ăia care pentru 600 lei pe lună îşi riscă viaţa!

19 comentarii leave one →
  1. Aprilie 18, 2010 10:43

    Bună izolarea asta,ha,ha! Eu m-aş izola în primul rând de răutatea lumii şi aş încerca să ofer sufletelor o linişte mult dorită…

  2. mishulake permalink
    Aprilie 18, 2010 12:42

    Poate te vede nenea ala vigilentu, care-ti indruma pasii cu catelu, ca faci poze !
    Si-ti zice : reclamagioaco !

  3. Aprilie 18, 2010 12:47

    Mishulake jîmanfiş de vecinul nebun! Uite că am mai pus două foto cu blocurile „izolate”….

  4. mishulake permalink
    Aprilie 18, 2010 15:08

    Georgia, pa corecte se zice Jemanfish
    Ale 2 poze cu blocuri parc-ar fi din urbea mea, intr-unu stau io, s-al meu tot asa cu modele..!

  5. Aprilie 18, 2010 15:09

    jîmanfiş, că-s din Moldova! 😀

  6. Zana Eficientei permalink
    Aprilie 18, 2010 16:14

    ce oribil! la Bucuresti nu am vazut asa ceva – ori se face tot blocu’, ori nu se face. ah, stiu unde am vazut asa o combinatie – la Ruse, cel mai urat oras din lume.

  7. Aprilie 18, 2010 17:58

    Aşa ar fi normal dar ce mai contează dacă iese bănucul? aspectul nu mai importă! of of mai mai!

  8. mishu permalink
    Aprilie 18, 2010 18:24

    Pe la noi sunt blocuri izolate… in timp. Un apartament sau doua in Martie, altele in Iunie s.a.m.d. Deoarece la fiecare tura izolatia a fost zugravita in alta culoare la final au iesit niste blocuri papagal… Sa vedeti alaturari de galben deschis, verde, portocaliu si roz chilot de va dor maselele cand le priviti…

  9. Aprilie 18, 2010 18:26

    Pfoaiiii! Mi-a placut asta cu „roz chilot” 😀

  10. Aprilie 18, 2010 18:55

    Cat ? Cat ? Cat?

    CAT? 5-1?

    DOAMNEEEEE 😀

  11. Aprilie 18, 2010 19:01

    daaaa! le-a dat 5 brichete’n cap! iuhuuuuuuuu! 😀

  12. Aprilie 18, 2010 19:50

    Fa-ti in numele weekkendului un id de YAHOO. 😀 Ca vorbind asa din joi in Pasti nu are farmec,sau are prea mult!

  13. Aprilie 18, 2010 22:04

    Ce ştii tu, Georgie!
    Alternanţa asta de planuri e bine gândită. Aspectul artistic e atât de subtil, că nu poate fi sesizat decât de un ochi antrenat.
    De altfel, privite din avion, se pot descifra pe faţadele astea mesaje încriptate, adresate extratereştilor. Adică: „Veniţi odată şi ne luaţi în stăpânire, că ne-am săturat de idioţi şi de hoţi!”
    Ce să mai zic şi eu; fac haz de necaz, că tot degeaba! 🙂

    • Aprilie 19, 2010 14:39

      Eu nu stiu de unde’ti mai vin atatea nebunici! 😀 De un’ le mai scoti? Ha! ha!

  14. Aprilie 19, 2010 7:17

    eu cred ca niste stelisti au pus schela aia. Altfel nu imi explic 🙂

  15. Carmen Negoita permalink
    Aprilie 19, 2010 14:36

    Si pe la Braila tot asa baltate sunt blocurile… fiecare face dupa bunul plac.

  16. Aprilie 19, 2010 14:41

    Da. de parca n-ar fi fost suficient ca’s gheoturi in interior….

  17. Aprilie 19, 2010 16:18

    Uite, la mine acasa: au anuntat ca incep lucrarile cu 2 saptamini inainte. Au muncit cam o luna. (in perioada asta abia daca am simtit 2 zile ca-mi umbla, nefiresc, muncitorii pe la geam, la 7). Au luat o pauza de Sarbatori si au revenit pentru inca o zi de finisaje. Blocul arata ca nou.

Lasă un răspuns

