Skip to content

Ziua mea

Aprilie 24, 2010

Plouă încontinuu de azi noapte. Prima chestie care mi-a trecut prin cap cum am făcut ochi a fost un cânticel, ăla cu: „astăzi e ziua MEA, zi frumoasă ca mine” sau altă variantă: „astăzi e ziua mea, zi frumoasă ca TINE” – da, rămân pe-a doua variantă. 😀 Trec peste faptul că vremea minunată mi-a dat planurile peste cap – intenţionam să evadez şi să-mi  petrec ziua pe undeva pe la Piatra Neamţ, mai trec şi peste faptul că azi prind  cel de-al 3* lea trandafir în buchetul vieţii şi ajung la o poezie frumoasă, scrisă de ceva vreme într-un ,,caiet pierdut”. Nu are absolut nicio importanţă cine-i autorul şi cui i-a fost adresată. Este o poezie care-mi place şi sper c-o să vă placă şi vouă.

„De ziua mea să-mi daruiţi
o stea din noaptea adancă
şi ghiocei îmbobociţi
şi floarea de pe stancă
Doresc si roşul din obraji
al unei copilandre
şi să-mi aprindă şapte paji
lumini în policandre
Mai vreau şi cântecul divin
al dorului de mamă
şi al iubirii tainic chin
şi codrii de aramă
Din toate-acestea o să-mpletesc
cununa minunată
şi-am să mă duc ca s-o peţesc
pe cea mai mandră fată
Frumoasă fată cu ochi verzi
cu chipu-i clar ca luna
fie regină-n zi de azi
şi-n nopţi o mie una.”
Cam atât pe  azi. Nu ştiu ce voi face în continuare, momentan ploaia asta nu mă inspiră decât la somn! Uikend plăcut vă doresc, dragii mei!
22 comentarii leave one →
  1. raducuf permalink
    Aprilie 24, 2010 8:34

    La multi ani!!…..inca o data….frumoasa varsta 3*:))))

    • Aprilie 24, 2010 8:37

      Mulţumesc Răducule! pe mine mă doare gura de zis „mulţumesc” şi pe voi de zis „la mulţi ani”! 😀

  2. raducuf permalink
    Aprilie 24, 2010 8:42

    Mai Georgiana…pai eu sa te invat?? Lumea asta are frigiderul plin de „multumesc”..pune si tu un vinut pe masa si ceva de-ale gurii….ca pe noi sigur nu o sa ne mai doara gura:)))) In cel mai rau caz, pe tine, capul:)))

    • Aprilie 24, 2010 8:45

      Am un uiski bun, iote l-am pus pe masă, na! Veniţi de serviţi! Eu-s pregătită! Hai să vă vad acum!!!

  3. Aprilie 24, 2010 9:17

    Eu n-am uischi ,dar am vin şi muzică!

    😀

  4. Aprilie 24, 2010 9:19

    Vino oricum, azi e ziua mea, deci fac cinste!! 😉

  5. Aprilie 24, 2010 9:28

    LA MULŢI ANI ÎNCĂ O DATĂ, şi numai bine! Din toate punctele de vedere!

  6. Aprilie 24, 2010 9:29

    Deci, LMA!
    Poezeaua asta-i mai mult pentru băieţi, dar e faină!
    Deci, pentru mine un Campari Orange!
    Mersic! :-*

    • Aprilie 24, 2010 9:41

      Merci Melami! Poezica e de la un el pentru o ea, da’ nu conteaza, imi plashi!
      Ai de la mine 10 campari orange, nu unu’! sa bem, sa ne veselim! Iuhuhu si ihaha 😀

  7. mishulake permalink
    Aprilie 24, 2010 10:04

    Happy birthday !
    mhai ! ce noroc au unii, doo zile proprii de sarbatorire cu duminica-n coada ! Creca norocu-i dupe suflet…
    Si la noi ploua de ieri dim., am pus Romanze senza parole Mendesohn, citim ,biscuim ..mmm..
    ar merge-un Campari si la mine,

    • Aprilie 24, 2010 10:39

      merci Mishulake drag! hai la un Campari acu’ cat mai sunt pe acasa, ca tocma m’a sunat prietena mea din copilarie care insista sa ma duca’n orash!! La baut, normal 😀

  8. Carmen Negoita permalink
    Aprilie 24, 2010 10:29

    Oooooo…. ce veste minunata… una dupa alta… ti-ai facut bine socotelile cand sa apari pe lume… pai de ce sa nu sarbatoresti doua zile si doua nopti… ca daca erau trei deja intrai in poveste 🙂 LA MULTI ANI, FATUCA CU OCHI VERZI! Pupici pentru fiecare anisor.

  9. Aprilie 24, 2010 10:38

    Carmenush, multumesc din inima pentru urari si pt cei 3* de pupici 😀 Culmea stii care este? c’au apucat-o pe maica’mea durerile facerii pe 22 aprilie deci ar cam fi 3 zile si 3 nopti! M’am tinut bine pana pe 24, incapatanata ca un taur adevarat! 😀
    O zi frumoasa si insorita sa ai, nu ca aici – cenusie si ploioasa… 😦

  10. raducuf permalink
    Aprilie 24, 2010 10:38

    Georgianaaaa…pai pui uiskiul pe masa si pleci de acasa?? Mai inchizi si usa:))) Macar lasa cheia sub presh:))

  11. corina permalink
    Aprilie 24, 2010 11:31

    La multi ani, fata draga. Tocmai am pus de gratarele si mici, in cinstea ta, fiindca la Cluj e soare si frumos!

  12. mishu permalink
    Aprilie 24, 2010 12:26

    LA MULTI ANI!!!

    tot ce iti doresti, cum iti doresti, cand iti doresti, unde iti doresti si cu cine iti doresti, asa sa ti se indeplineasca

  13. Aprilie 24, 2010 13:44

    LA MULTI ANI!
    Pupici, Georgi 🙂

  14. Aprilie 24, 2010 19:08

    corina, mishu, lady, va multumesc fratilor pentru urari si vreau sa va asigur ca ma bucur mult sa va stiu prin preajma!

  15. Aprilie 24, 2010 19:22

    la multi ani, georgiana! eh, cat te invidiez pentru 3-ul ala!

  16. Aprilie 24, 2010 19:23

    merci, merci, esti o scumpica! De ce ma invidiezi?? hai ca m’ai facut curioasa de mor! si n-ar fi de preferat sa mor chiar azi, de ziua mea….

Lasă un răspuns

