Skip to content

Paris

Aprilie 26, 2010

Fotografia Parisului în 26 de gigapixeli, realizată de fotografii francezi Arnaud Frich şi Martin Loyer, permite vizualizarea Oraşului Luminilor în cele mai mici detalii. Ei au fost nevoiţi chiar să facă imaginea neclară în anumie zone pentru a evita acuzaţiile de atingere adusă vieţii private. Este cea mai mare fotografie realizată vreodată în lume, scrie publicaţia franceză 20minutes. Cel care accesează pagina web are mai multe soluţii: fie se deplasează prin Paris mişcând mouse-ul, apropiind imaginea când doreşte, fie alege unul din cele mai frumoase 20 de monumente pariziene, lăsându-se condus de site.

De la Operă la Sacre Coeur, trecând pe la Turnul Eiffel, site-ul nu ignoră nimic. Rezultă o imagine plină de realism

http://www.paris-26-gigapixels.com/index-en.html

20 comentarii leave one →
  1. Aprilie 26, 2010 9:35

    Nu ai idee ce bucurie mi-ai facut… Habar nu ai!

  2. Aprilie 26, 2010 9:39

    Georgiana:extrem de placuta postare!
    Multumesc tare mult!
    O saptamina reusita!

  3. Aprilie 26, 2010 9:42

    Mariana, ma bucur ca ti-am provocat o bucurie, asa de luni 🙂
    O saptamana linistita iti doresc si eu tie!!

  4. Aprilie 26, 2010 10:50

    Ee, hai, sa nu exageram ! Ce vrei sa spui cu „cea mai mare fotografie realizată vreodată în lume” ? A-ncaput perfect pe monitorul meu de 27 de gigapixeli…

  5. Aprilie 26, 2010 11:03

    ha, ha! ai luat si zoom’ul in calcul? 😛
    Btw, esti in forma maxima azi!

  6. Aprilie 26, 2010 11:22

    Nu chiar, da’ imi place mai mult Londra…

    • Aprilie 26, 2010 11:24

      N-am ajuns la Londra… zic de ca si cum in rest, as fi vazut toata lumea… 😦

  7. parpanghel permalink
    Aprilie 26, 2010 11:40

    Adicătelea,gata,am văzut toate splendorile de la Pătîrlagele,Pocreaca,etc,şi ne-a rămas Parisu’ de nu ştiu cîte pixuri…şi să mă mai conducă şi site-ul…că io,adica ce,nu mă descurc?…

  8. Aprilie 26, 2010 12:02

    Am mai vorbit noi despre asta cu virtualu’… asta-i trendu’ draga! ia si te plimba prin Paris ca-i moca! Ce mai vrei mai mult de atat?? 😀

  9. Aprilie 26, 2010 18:36

    Da, măi, dar nu se compară cu o plimbare pe Sena, cu bateau-mouche! Şi o seară în Place de la Concorde, exact când e reuniunea mondială a rollerilor, la sfârşitul lui august… Ei, trecute vremi… 🙂

  10. Aprilie 26, 2010 19:32

    :)) in mai?

  11. klausen1976 permalink
    Aprilie 26, 2010 19:39

    super site …
    desi m-a cam luat ameteala ! 🙂

  12. Aprilie 26, 2010 19:57

    ai încercat Google Earth – street views ?
    merită încărcat Google Earth chiar şi numai pentru aia.

  13. mishulake permalink
    Aprilie 26, 2010 22:09

    Exista locuri in care oricand ai pleca la drum ajungi tarziu.

  14. Aprilie 27, 2010 8:43

    Ah, ce poftă mi-ai făcut!!!!

  15. Aprilie 27, 2010 12:54

    O călătorie plăcută pe străzile Parisului. Se vede mult dar totuşi nu se vede totul, lăsând în suflet de a merge şi de a simţii aerul acestui minunat oraş. Aş dori să mai apară astfel de fotografii şi de ce nu şi pentru oraşele din România…

    • Aprilie 27, 2010 16:03

      Cristiane, pai este si pentru orasele din Romania, uite aici: http://www.norc.ro/street-view/
      Multumesc de vizita, te mai astept!

      • Aprilie 27, 2010 17:06

        mersi mult pentru trimiterea la acest site. Este super. Fii sigură că o să mai îmi simți prezența. 🙂 mersi și eu pentru vizită și pentru frumoasele cuvinte.

Lasă un răspuns

