Skip to content

Hang drum

Aprilie 28, 2010

Ştiaţi de instrumentul ăsta? Sună binişor tare. Este inventat in 200o de doi studenţi elveţieni.  Tablă curată! Se poate asculta şi vedea la Amsterdam pe stradă.

41 comentarii leave one →
  1. Aprilie 28, 2010 21:24

    e aer in interior! nu-i nika bagat inăuntru! toata treaba e de cum e ondulata tabla si cum o lovesti!

  2. Aprilie 28, 2010 21:01

    aoleo ce misto sunt. oare cat or costa…

  3. Aprilie 28, 2010 21:01

    si cum le-o zice…

    • Aprilie 28, 2010 21:03

      Îi zice „hang”. Am cetit pe net că-s scumpe, în România nu există la magazine.

  4. Aprilie 28, 2010 21:05

    baiatul meu cel mare face percutie la scoala. decat sa-mi bata tobele alea, mai bine hang…

  5. Aprilie 28, 2010 21:06

    hai ca m-am desumflat. intre 5000 si 8000 de dolari pe e-bay 😦

  6. mishulake permalink
    Aprilie 28, 2010 21:14

    Nnnn-am inteles !

  7. mishulake permalink
    Aprilie 28, 2010 21:16

    Ie ceva nefiresc ! Au bagatara ceva electronice la l’ontru !

  8. mishulake permalink
    Aprilie 28, 2010 21:18

    Trebe scoala pa hang-drumu asta…! sa-l stii cu pliciuitu ! cu gadilatu !

  9. Aprilie 28, 2010 21:18

    nush ce au bagat inauntru de sunt asa de scumpe. eu prima data am crezut ca sunt wok-uri si se lasa cu mancare, ceva

  10. klausen1976 permalink
    Aprilie 28, 2010 21:31

    impresionat. pare un instrument greu. 🙂

  11. Aprilie 28, 2010 21:36

    Klausen, ma gandesc si io c-o fi greu ca doar e din fier! 😀

  12. mishulake permalink
    Aprilie 28, 2010 21:39

    Nu se exista asa ceva ! Mai ie ceva-n aeru ala din nauntru ! Numa din ondulare si eventual grosimea neuniforma a tablei ‘ntz !
    Si la pretu ala …. Noooo !
    Sau poate ashea o fi, ca d-aia-i inventie , a ?

  13. Aprilie 28, 2010 21:43

    M-am documentat pe goagal si astia ashea zic, ca-i gol, golutz!

  14. Bad Robot permalink
    Aprilie 28, 2010 21:56

    s-au sucarit nedo si cucuruzaurul pe mine ca i-am pus la punct si nu le-a convenit!(pe blog la Simona).cucuruzaurului i-am tras-o pentru ca are impresia ca le stie pe toate,iar lui nedo i-am tras-o pentru ca e nesimtit cu toata lumea.ei pot face misto de toti,tu cand ii contrazici esti prost!ma bucur ca i-am pus la punct!in ceea ce priveste tablele alea,iti cam trebuie exercitiu ca sa scoti muzica din asa ceva.

  15. Aprilie 28, 2010 22:01

    Bad Robot, am vazut toata discutia… un amic mi’a zis o expresie care apartine unui francez: ”masturbation de l’ esprit”, cam asta fac ei acolo! 😀 Ce stii tu bai … oameni cu greutate!! Imi esti drag, de aia am vrut sa-ti distrag putin atentia 🙂

  16. Bad Robot permalink
    Aprilie 28, 2010 22:03

    Mersi mult,te pup dulce!(parinteste,nu te gandi la altceva!)

  17. Aprilie 28, 2010 22:08

    Ei hai, ca la 12 ani chiar nu cred ca-ti incepusesi viata sexuala 😀 Si nu ma gandeam la altceva ca-s fata serioasa si devreme acasa… Nu i-as zice parinteste ci mai degraba…platonic! te contra pup si eu la fel de dulce!

  18. Bad Robot permalink
    Aprilie 28, 2010 22:13

    Atunci cand am spus „parinteste”,ma refeream la ACUM!Ca vorba aia,am fata de 17 ani!Intr-adevar trebuia sa zic „plantonic” da nu mi-a cazut fisa din buzunar!Noapte buna!:)

  19. Aprilie 28, 2010 22:15

    Noapte buna si-o zi linistita maine! adica azi 🙂

  20. mishulake permalink
    Aprilie 28, 2010 22:17

    A ? Platon la ora asta ?
    ! Noapte buna !

  21. Aprilie 28, 2010 22:18

    Nuapti buna Mishulake, ti pup si pi tini, tot platonic! 😛

  22. Aprilie 29, 2010 5:47

    Bateristul de la QED nu s-a reprofilat?

    • Aprilie 29, 2010 12:38

      N-auzi că-s scumpe de belea? Oare să mai pun de un credit? că-s expertă! 😀

  23. Aprilie 29, 2010 5:58

    Cred ca ar trebui sa se faca o data un inventar al tuturor acestor instrumente, unele aparent banale, altele de-a dreptul ciudate. Oricum, inca un motiv in plus sa vizitez Amsterdam-ul, mersi.

    • Aprilie 29, 2010 8:59

      Teo, in primul rand vreau sa-ti multumesc mult ca’n ultimele 2 zile mi-ai trecut pragul casei si sa te asigur ca sunt onorata de asta. In al doilea rand, trebuie sa stii ca’s destul de aiurita si rar emit judecati de valoare… ideea este ca prin intermediul blogului am cunoscut OAMENI si asta ma face sa merg inainte!

  24. Aprilie 29, 2010 8:47

    Am văzut ieri în Cluj niște băieți care cântau la niște instrumente ciudate. Ceva chestii braziliene…suna chiar bine.

  25. Aprilie 29, 2010 8:56

    am cautat eu pe youtube, cum se fabrica hang-urile astea. intradevar ai avut dreptate georgi, sunt goale pe dinauntru. dar e chinul naibii sa acordezi asa ceva pe chei, cum acorda tipul ala. mai ales ca hang-ul respectiv era un pic mai complex decat cel din video-ul postat de tine. dar ne-a lovit rau febra cu ele. fii-miu deja vrea si el si barbatu-meu zice „las’ ca descopera ei chinezii cum se face si le scot la banda rulanta ieftin!”. asa ca intr-un an doi apar ieftine si ne luam cu toii, poate facem trupa ceva… =))

  26. mishulake permalink
    Aprilie 29, 2010 9:22

    „s ceva farfurii zburatoare ozenistice…!

  27. Bad Robot permalink
    Aprilie 29, 2010 9:34

    Dovada ca inca sunt multe instrumente muzicale neexplorate,sta aici:
    http://www.break.com/index/ballon-bass-and-box-jam.html

    • Carmen Negoita permalink
      Aprilie 29, 2010 14:14

      Daca ne uitam mai bine prin casa gasim toate instrumentele necesare ca sa punem de-o formatie. 🙂

  28. Aprilie 29, 2010 9:43

    Bad, super tare! Suna excelent! Merci!
    Cristi, chiar m-ai facut curioasa! Cam ce fel de instrumente erau alea de le-ai vazut? Percutie cumva?
    Anca, ma indoiesc eu ca s’apuca chinezii de facut asa ceva, au trecut 10 ani de cand a aparut instrumentu’ asta, ma gandesc c’ar fi facut-o pana acum…. a?

    • Aprilie 29, 2010 10:33

      Nu știam exact cum le zice, dar m-am informat. Primul instrument este într-adevăr de clară origine braziliana şi se numește berimbau şi arată cam așa: http://www.londonschoolofcapoeira.co.uk/education/images/berimbau-labels.jpg
      De al doilea m-am cam înșelat fiind un instrument mai de grabă de origine turcească sau arăbească şi care se numeşte tarabana (darabana) şi arată cam aşa:

      Probabil băieții ne propuneau o mixtură culturală pe care eu nu am surprins-o la momentul respectiv:) Ideea e că se auzea foarte bine și băieții au făcut ceva bănuți.

  29. Aprilie 29, 2010 10:03

    hai, fata ce ma deprimi asa… si eu care chiar speram.. o sa le trimit la chinezi o reclamatie si o sa pun trei semne de intrebare. ca sa vada ca sunt serioasa rau…

  30. Aprilie 29, 2010 19:26

    Nu numai la Amsterdam ii afli, sunt în toată Europa.
    Am văzut 3 până acum.
    Acu 3 ani primul.

    • Aprilie 29, 2010 20:45

      Misto! Eu asa am cetit pe net… nu-s prea plimbata, recunosc…
      Btw, bine-ai revenit, mi-era doruletz de tine 🙂

  31. schomerus permalink
    Iunie 13, 2010 17:16

    http://www.hang-music.com/

    http://www.hangblog.org/

    http://www.hangfan.co.uk/index.php

    s
    The current process to buy a new Hang is to write or fax a letter to Sabina and Felix, the Hang makers and book an appointment to visit them at their workshop or to get a Hang shipped out to you.
    The problem is that there are no spaces now until 2010.

    Writing a letter requires a lot of PATINECE – Felix and Sabine do read every letter they receive and they will respond accordingly in time. YOu may get a standard letter of reply which will state that you are in the line and they will contact you again with regards to organising a visit to the Bern Hanghaus or to arrange payment and have it shipped to you.

    CONTACT DETAILS:
    Fax +41 (0) 31 301 33 32.
    PANArt Hangbau,
    Engehaldenstr. 131,
    Berne,
    Switzerland

    New price is around 1200 Euros though it does seem to flucuate slightly, maybe depending on the exact insturment’s qualities and the applicants ability to pay full price – plus shipping costs.

    numai bine

  32. Martie 3, 2012 16:10

    ste un instrument senzational,l-am vazut in elvetia cam la 4ooochf. era si o harpa super la 8000chf,dar lasa la 4000 daca invatai la scoala lor sa o minuiesti! va apare si la noi dar pe la 3oooeuro!

Trackbacks

  1. Înfometat « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.
  2. Infint « Cristian Dima

Lasă un răspuns

