Skip to content

Sărbătoarea berii

Mai 6, 2010

Dragii mei, mă aşteaptă 4 zile de coşmar! Festivalul berii a început astăzi la Iaşi. Mai exact sub balconul meu! Nici mama termopanului nu poate acoperi gălăgia si haosul de care beneficiez deja din plin şi astăzi nu-i decât joi şi seara încă n-a venit… Fraţilor, acum 3 ani când m-am mutat în acest cartier, era o linişte de nedescris (mă refer acum la liniştea de afară, căci in bloc nu poate fi vorba de aşa ceva, v-am povestit doar de copchilul vecinilor de deasupra care urlă şi aleargă prin casă mai ales la ore târzii din noapte şi de meşterii mari, calfe şi zidari care-şi găsesc zilnic ceva de reparat). Doar orăcăitul broscuţelor se putea auzi pe atunci. Între timp, peste drum de blocul meu, pe malul Bahluiului, s-a deschis un mare ştrand şi un mare spital privat. Apogeul însă este atins astăzi! Păi sub balconul cui o să cânte Spitalul de Urgenţă şi Compact? Aud?  Daniela Gyorfi asta oare cu ce se ocupă? Dar Emilia Brezeanu? Axinte? Stefan Enasel? Emma Stefan? Alexandru Recolciuc? Cine-s ăştia, Doamne iartă-mă?! 😀 În tot cazul, nu ştiu dacă realizaţi, dar brusc a crescut valoarea apartamentului meu iar dacă-l vând mă umplu de bani! Adică s-avem pardon, m-am mutat într-o zonă care-a devenit peste noapte, super centrală! Mmmm… ce miros de mici vine şi ce muzici îmi invadează vastul apartament de 38 de metri pătraţi… Nu-i aşa că mă invidaţi un pic?

Am făcut şi ceva fotografii, din balcon,  cum altfel?

Promit să vă ţin la curent vis a vis de sănătatea mea mintală! 😀

29 comentarii leave one →
  1. Bad Robot permalink
    Mai 6, 2010 10:29

    Giana eu zic sa te superi tare si sa te duci la Trei Sarmale sau la „Borta” Rece sa le faci in ciuda la aia cu micii si cu berea lor!!!:)

  2. Mai 6, 2010 11:15

    mi-am amintit de o piesa a lui Alexandru Andries: „doamne, ce oras frumos”! Asa e cand locuiesti la oras.

  3. Mai 6, 2010 12:00

    E rost de mici, iar Cristi nu îşi mai ia gândul de la ei. Şi o bere şi nu uitaţi”ia cu pâine, maică!”… o să fii 4 zile în petreceri serioase.

    Petrecere cu tot tacâmul, aşteptăm poze…

    Pupici geaninoşi peste normă!

    • Mai 6, 2010 12:52

      Dragii mei, deja am mancat 3 mici si-am baut si-o bere cu socrii mei, m-au fluierat sub balcon si m-au invitat 😀 Ma mai duc o tura deseara si cu omul vietii, e mai suportabil acolo decat in casa – zgomotul si nebunia, zic!

  4. Mai 6, 2010 13:57

    Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Dacă vrei adaugă următoarele date în blogroll-ul tău: titlu: jocuri noi şi url: http://www.ejocuri-noi.ro . Eu îţi voi adăuga link-ul site-ului tău pe blogul oficial şi anume http://www.blog.ejocuri-noi.ro . Scrie-mi un comentariu pe blog să ştiu dacă să-ţi pun link-ul. Mulţumesc. :d

  5. Mai 6, 2010 14:13

    fata, eu chiar te invidiez sa stii. astea trei zile o sa traiesti intens. nu mai voerbesc de ameteala ;)). cred ca numai la tine in balcon as sta… 😦

  6. Mai 6, 2010 14:15

    Mulţumesc; te-am adăugat şi eu. O zi frumoasă în continuare!
    p.s. mai diseară vin şi eu la o bere poate ai să mă vezi. :))

  7. Mai 6, 2010 14:43

    Faina treaba:)) Din fericire, eu sunt mai ferit de astfel de „necazuri”, doar ca la mine vajaie mereu sirena ambulantei, ca e spitalul peste drum:D

  8. Mai 6, 2010 15:39

    Anca, duduie casa mai, sa nu ma invidiezi!! ma rog sa vina ploaiaaaa!
    Teo, parca prefer 4 zile de haos decat zilnic ambulante…

  9. Mai 6, 2010 17:58

    „Om te-ai facut” !!! cred ca intelegi nu?
    Dar fara gluma e fain acolo unde stai!!!
    Hai ca ” rau se aude da bine a fi” la coada cozi!!!
    Ai enumerat multe nume ” non nume ” e cam asa:” lume multa oameni putini”
    Sa fii tare!!!eu as pleca de acolo in orele de virf sau …
    O seara placuta!

  10. Mai 6, 2010 18:12

    Sincer, eu aş percepe taxă de la locatari! De ce să aibă ei muzică pe degeaba?…

    • loralorelei permalink
      Mai 6, 2010 19:05

      Dumneavoastra sunteti vestitul preot? V-ati pricepe foarte bine si la comert, poate chiar mai bine…

    • Mai 6, 2010 21:57

      Multumesc Vania pentru vizita! Vai mama mea! Numa muzica nu se cheama asta! aud numa niste bassi care’mi zgaltaie stomacii 😀 Dac’ar fi o muzica buna, zau c’as plati :))

  11. Bad Robot permalink
    Mai 6, 2010 18:29

    @Giana:daca se poate,te rog sa -mi dai(BAI RESTU NU VA UITATI!) emailu’ ca sa-ti trimit doua poze,apropo de postul cu Volvo si cu timpul!

  12. Mai 6, 2010 20:01

    georgi draga, eu am peste drum o biserica…

  13. Bad Robot permalink
    Mai 6, 2010 20:15

    @Giana:multam de mail!Poza cu copchila care se suie pe cal,e facuta anu’ trecut!Acu se suie direct la etajul 7 fara avant,chiar daca ecvestru’ are 2 metri!Apropo de una care apare prin tabloide,care are chicioare lungi,n-am lasat-o eu pe fiimea sa participe la masuratoare!Ii lua fata aleia!P.S.Asta mica a mea,face calarie la Szekely(antrenoru personal a lui Maria Base) de 7 ani,deci se pricepe cat de cat!

  14. klausen1976 permalink
    Mai 6, 2010 20:54

    eu te invidiez, pe bune ! ce beri locale aveti pe la Iasi ?

    • Mai 6, 2010 20:57

      Klausik, din pacate s-au inchis fabricile de bere de la Iasi! O paragina peste tot! Sad but true…..

  15. Bad Robot permalink
    Mai 6, 2010 20:57

    La Iasi avem bere locala TIMISOREANA!

    • Mai 6, 2010 20:58

      da Bad Robot, exact! fix Timisoareana am baut in seara asta 😀
      Bad, nu mi-ai zis cum o cheama pe mandretze?

  16. Mai 6, 2010 22:15

    Am soluția pentru tine Georgi. Cobori frumușel în toiul festivalului și le ceri la fiecare tarabă bere drept taxă că nu poți dormii și că pentru tine berea cauzează somnolență 🙂

    • Mai 6, 2010 22:50

      Cristi, eu am impresia ca ti s-a facut de-o bere! Hai vino, fac cinste!

  17. mishu permalink
    Mai 6, 2010 23:31

    Sper sa nu fie prea tarziu, de altfel mai sunt cateva zile de festival, sfatul meu e sa inchiriezi balconul doritorilor de Storfy&Co. Scoti si tu de cateva beri si de neste mici. Pt accesul la toaleta le iei taxa separat 😉

  18. Mai 7, 2010 5:33

    Bună Ziua
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.
    Mulţumesc,
    Cu stimă Vlad!

  19. mishulake permalink
    Mai 7, 2010 7:19

    Bravos ! tot intr-o veselie-o tineti ! ”Iasi guitar festival ” ”Festivalu beroacelor ”
    Stiu sa petrecareasca iesenii, do-mle, ceva de ….invidiat !

  20. Mai 8, 2010 19:35

    Sincer, te compătimesc.
    Chestia asta îmi aminteşte de timpurile când stăteam la bloc, şi când ajunsesem cu nervii în pioneze.
    Îţi ţin pumnii să n-o iei razna! 🙂

Trackbacks

  1. La meci! « Cristian Dima
  2. Mathieu Bénézet (n. 1946) – Ornicul buzelor… « Orfiv
  3. Cu elefantul « Nataşa

Lasă un răspuns

