Skip to content

Österreich

Mai 8, 2010

Mâine îmi iau zborul, de fapt două zboruri: Iaşi – Viena şi Viena – Salzburg. Trebuie să recunosc cu mâna pe inimă că ideea de-a zbura îmi provoacă emoţii ca să nu zic frică deşi, vorba domnului Alexandru: „nu-ţi fie teamă. Încă n-am auzit să fi rămas cineva în aer!” (încurajare pentru care îi mulţumesc încă o dată). 😀 Înainte să mă invidiaţi foarte tare, vreau să vă spun că mă duc în interes de serviciu  şi nicidecum de relaxare. Dar chiar şi aşa, îmi prinde al naibii de bine o ieşire din peisaj! Voi fi cazată la o pensiune în Bad Dürrenberg (la câţiva kilometri de Salzburg),  o zonă montană de vis cam ca în fotografia a patra. În rest, ce să zic? La bună revedere! „Chipintaci”, căci voi avea laptop la mine deci nicio şansă să scăpaţi de prezenţa-mi virtuală!

Până să fac eu fotografii acolo, vă las să admiraţi fotografiile culese de pe net.

58 comentarii leave one →
  1. Mai 8, 2010 10:25

    Să-ţi fie drumul aşa cum îţi doreşti, să trăieşti clipele cu intensitate şi să vii cu amintiri pe care le aşteptăm cu mare drag.

    Pupici geaninoşi peste normă!

    • Mai 8, 2010 10:29

      Mulţumesc Janin, eşti o scumpică ca de fiecare dată! Te pup şi eu tot peste normă!

  2. Mai 8, 2010 10:29

    avea dreptate domnul Alexandru. Doar cu capul in nori, au mai ramas unii, insa nu e cazul tau. E foarte frumos cu avionul. Mie imi place sa zbor. Iar Austria e o tara frumoasa. Prin Viena am trecut noaptea, si am ramas fascinata de sediul OMW. Iti doresc calatorie placuta si zbor linistit.

  3. Mai 8, 2010 11:19

    Drum bun, Georgiana, să te întorci cu bine…

  4. Mai 8, 2010 11:39

    Drum bun! N-am mai fost pe-acolo din 1969. Doar le-am mai survolat…

  5. Mai 8, 2010 12:02

    fata draga, capul meu va fi ca de obicei acolo sus cu tine, ca acolo il tin de obicei. e mai misto asa. n-o sa fii singura. nici la dus , nici la intors. sa vii cu bine ca sper ca n-ai ganduri de ramas pe acolo… drum bun sa ai si afaceri profitabile ;;)

  6. Mai 8, 2010 12:03

    Gabriela, Cristi, Vania, va multumesc din suflet, va simt aproape! Sunteti niste dragutzi de aia va pup cat de dulce pot eu!!

  7. Mai 8, 2010 12:08

    si sa aduci un milion de poze cu Viena si cu tine. daca ai putea sa te dai si cu schiurile pe acolo, si sa te gandesti la mine in timpul asta, ar fi mai mult ca perfectul… :))

    • Mai 8, 2010 12:32

      Anco, in Viena pot face poze doar la aeroport… dar promit sa fac in Salzburg! Se da lumea cu schiurile pe acolo da’ pe mine nu te baza ca nu stiu sa schiez… in schimb am sa-ti trimit numai ganduri bune! Pupaciuni!

  8. Mai 8, 2010 12:42

    fataaaaa, gipsy al tau se hatzana de picorul meu :((((((. ce sa-i faaaac! l-ai pus paznic la cafea, asa-i?

    • Mai 8, 2010 12:48

      Anca, n-a făcut niciodată aşa ceva! Am văzut alţi masculi care dau din fund pe piciorul stăpânului, slavă Domnului c-al meu n-are asemenea apucături!! Aşadar, intră fără grijă! Cafeaua este in dulapul din dreapta aragazului 😉

  9. Mai 8, 2010 12:50

    hm, sper ca nu ma pacalesti … sa stii ca eu simt cafeaua dupa miros. nu trebuie sa caut prea mult dupa ea prin dulap… :p. si daca nu gasesc cafea, sunt si o mare bautoare de ceai. ti-l dau gata si pe ala…

    • Mai 8, 2010 12:54

      Nu te mint mami, sunt fată de cuvânt. No problem, bea şi ceiaul, am şi un cognac pe acolo, dă-l gata şi pe ăla!

  10. Mai 8, 2010 12:59

    fata, o sa cam stau pana vii asa ca foarte bine ca ai cat mai multe… ;;)) hm, cred ca o sa amestec cognacul cu nite visinata de-a mea ca-ti dai seama ca eu nu plec de-acasa fara asa ceva (pentru intarire fata)

    • Mai 8, 2010 13:04

      M’ai innebunit cu visinata aia! daca nu vin eu la vara la tine sa nu-mi zici pe nume!!

  11. Mai 8, 2010 13:53

    :P, ti-am mai spus… de-abia te-astept 🙂

  12. klausen1976 permalink
    Mai 8, 2010 14:14

    norocoaso ! drum bun si aterizare lina !

  13. mishu permalink
    Mai 8, 2010 14:16

    tot ca incurajare, cum spune un prieten: in industria aeronautica se lucreaza cu 7ppm (adica rata de rebut a pieselor trebuie sa fie sub 7 buc la un milion)… totul e sa nu fii intr-un avion care are o componenta din cele 7 😀

  14. Mai 8, 2010 14:22

    @Klausen, tnx a lot! o sa fie bine, zbor cu BOMBARDIER Q400 TURBOPROP-2 ENGINES 😉
    @Mishu, da chiar, esti fuarti di treaba, manca’te’ar mama! 😀

  15. Carmen Negoita permalink
    Mai 8, 2010 14:55

    Sa-ti fie zborul lin si fotografiile faine. Cu cele de pe net m-ai dat gata… eram sa raman fara cuvinte… le vreau si pe ale tale la fel de reusite. Si nu uita… afaceri, afaceri… dar gandeste-te si la corasonul tau si simte-te bine… si sa vii cu amintiri frumoase. Pupici…

  16. Bad Robot permalink
    Mai 8, 2010 16:36

    @Giana:abia am reusit sa am o bucatica de net.Sa inteleg ca te duci sa bombardezi Orasul de Sare?Cu ce bombardier te duci?Cu B52?Sau cu vreunu’ stealth?:)In completare iti dau un sfat:nu-ti fie frica,pentru ca n-o sa zbori!Toata lumea zice,bai am zburat la viata mea de enshpe mii de ori!NU este adevarat,acela nu este zbor!Este exact cum te-ai da cu metroul sau cu liftul!Intri intr-un tub de aluminiu prevazut cu scaune,cu niste gaurele pe post de geamuri,dupa care ai o senzatie de ridicare ca la lanturile si caracatitele de la balciuri!ZBORUL adevarat se face cu planorul(brevet din 1981!),cu ZLIN-ul,cu AN2,cu parapanta,cu parasuta(18 salturi),cu Robinsonul cu transmisie pe curea si cu elicopterul KA,ala cu doua rotoare centrale.Este exact ca atunci cand conduci un Ford T cu mustati,sau un tractor Lantz cu roti din fier si directie pe lant,fata de un Mercedes din 2010 full automatic,dar care spre deosebire de primele,nu-ti ofera nicio satisfactie!Sau pe romaneste,exact ca o ciorba facuta dintr-o gaina de tara,de la mama ei,cu perlute galbene si o ciorba facuta dintr-o gaina congelata de supermarket,din aia albastra la culoare!In rest este un fleac,doar senzatie de zbor!Deci n-are de ce sa-ti fie frica!Oricum iti doresc drum bun si experiente placute!P.S.Cat de curand pun si pozele alea!

    • Mai 8, 2010 16:43

      Muamă, da le ştii… ca pe tatăl nostru! ! Nu-ş ce fel de bombardier mai e şi ăla Q400? Ai intrat pe blogul domnului Alexandru? Cred că acolo-i de tine! Mulţumesc Bad şi aştept foto! Pupici!
      P.S. Uite frate-miu pleacă pe 19 mai în America cu Boieng 767 şi te întreabă ce părere ai de modelul ăsta?

  17. Bad Robot permalink
    Mai 8, 2010 16:58

    767 din cate stiu si din statistici,bate la cur cam 90% din avioanele de linie,la capitolul siguranta.Avand in vedere experienta de atatia ani(fac modelul din 1978) si faptul ca sunt principalii furnizori ai armatei americane,ma face sa am incredere oarba in acest model.Sa fii putin suspicios atunci cand e vorba de un Airbus,dar nici alea nu stau rau.Avand in vedere ca au fost printre primii care au bagat sistemul FBW,ocupa inca un loc bun in clasament.

  18. parpanghel permalink
    Mai 8, 2010 17:40

    Bine v-am regăsit.Şi drum bun!Un Salzburg tihnit,că Viena am înţeles că o „sari”tura asta.Da’ pt.mine Austria e de făcut ziua,cu maşina şi nu pe autostradă.Merg frecvent la Insbruck,am rude,Austria e o floare de ţară,superlativ,cam ca România da’ fără români…

  19. Iz Andrew permalink
    Mai 8, 2010 18:24

    Wow ,ce frumoase sunt pozele. 🙂

  20. mishulake permalink
    Mai 8, 2010 19:18

    Georgia ! vezi sa nu aplaudezi ( !) la aterizare, ca nu e de bon’ton ! Pe bune !

    • Mai 8, 2010 19:25

      Mishulake, sa nu aplaud? ca n’am prea inteles, na… blondul!
      Danke schon!

  21. Mai 8, 2010 19:22

    Bad, s-a linistit, iti multumeste mult!
    Parpaaaaa, esti penalizat, ai lipsit cam mult! O sa am un drum bun, sunt convinsa, am incredere in pilotii austrieci! 🙂
    Iz Andrew, merci, stai sa le vezi p’ale mele… 😉

  22. mishulake permalink
    Mai 8, 2010 19:22

    Guten flug ! gute reise !

  23. Mai 8, 2010 20:44

    Şi pe mine m-a încuiat mishulake…
    Aplaudare pe bune, sau din anumite părţi ale corpului? 😀

  24. mishulake permalink
    Mai 8, 2010 21:01

    @SLVC
    @Georgia
    este un obicei, la care pun botu romanii ,rusii si taranii, ca la aterizarea aeronavei, la momentul 2 si3 dupa ce trenul de aterizare atinge pista , sa se aplaude ! Io cred c-o fac pentru detensionarea proprie, dar da nasol la piloti, adica aveau fatza de prosti da’ s-au ”scos” punand aeronava pe pista …

  25. mishulake permalink
    Mai 8, 2010 21:02

    V-am descuiat ?!

    • Mai 8, 2010 21:04

      Vai Doamne! N-am prins niciodata asa o faza! da’ chiar ca-i ridicol! 😀
      Gata, eu una is descuiata!

  26. Mai 8, 2010 21:21

    Giana!ce fain de tine!ce locuri o sa veizi!(pe linga munca)Cit stai?
    Ce bine ca ai leptopul cu tine!!!Veizi ca sintem citiva care nu am fost acolo,deci poze,poze!si impresii!
    Sa-ti fie bine acolo!

    • Mai 8, 2010 21:23

      Multam’ fain Mariano! Ma intorc joi seara. Fac poze, cum sa nu? desi m-am uitat la meteo si se cam anunta ploi, bafta mea! 😀 Dar plec de le premiza ca timpul este totusi „probabil”…
      Te pup dulce!

  27. Bad Robot permalink
    Mai 8, 2010 21:22

    Fatoooooooo dute de te culcaaaaa!Pai tu stai pe bloc pana la cechin?Hai repejor,odihna taticu’!Noapte buna,somn usor!(sapte purici pe-un picior! imi zicea bunica).Hai repejor la nanitza,ca maine avem treaba!

    • Mai 8, 2010 21:24

      Bad, noapte buna, somn usor, 7 purici pi’un picior si cu unu’ dupa gat ca sa-mi tina de urat! 😀
      Pai aveonu pleaca la orele 15.00. Am timp sa dorm, nu-i problema! Multumesc de grija, esti un dulce!
      In alta oridine de idei, cand te mai plictisesti te astept aici, s-ar putea sa fie pe gustul tau! http://silavaracald.cotcodacii.ro 😉

  28. Mai 8, 2010 21:55

    Transmite-i salutările mele lui Mozart !
    E sus pe deal .
    🙂

    • Mai 8, 2010 21:56

      Kekee, asa am sa fac! S’am sa beau si-o bere draft in cinstea ta! si’a lui Mozaert, fie!

  29. raducuf permalink
    Mai 9, 2010 6:56

    Drum bun, Georgiana!

  30. Mai 9, 2010 7:11

    Un sfat pe care Bad Robot nu ti l-a oferit – poate a dorit sa te menajeze – daca mergi cu centura pusa e un gest enorm ce ajuta la reconstituire. Legistii obisnuiesc sa multumeasca in gand…

  31. mishu permalink
    Mai 9, 2010 13:26

    Si inca un sfat in completarea celui de la „mii de vorbe”: aseaza-te pe locul scris pe bilet chiar daca nu e la geam sau mai sunt locuri libere in avion…

  32. Mai 9, 2010 17:43

    Salut, îţi trimit acest mesaj în speranţa de un parteneriat de link exchange cu acest blog. Intră vezi dacă-ţi place blogul meu şi dacă vrei să facem schimb de link trimite mesaj la orcare dintre posturi cu titlul blogului şi adresa, o zi cât mai bună 🙂

    Titlu : Reţeta la reţetă
    Adresa : http://retetalareteta.blogspot.com/

  33. Mai 9, 2010 19:52

    DACA NU IMI ADUCI O CLADIRE LA PACHET,NU MAI AVEM CE DISCUTA ! 😀 Distractie placuta!

  34. Mai 10, 2010 11:23

    Foarte frumos! Păi așteptam poze din vacanța ta, şi drum bun înapoi, grijă la norul de cenușă.

  35. Mai 10, 2010 19:57

    nici o postare din exil ?
    😀

  36. Mai 10, 2010 20:02

    :)…se vede ca nu…exilul e exil…dar vine ea acasa si recupereaza 🙂

  37. Mai 11, 2010 13:35

    Eu am cam tras chiulul cateva zile de pe bloguri, fiind destul de prins cu-atatea job-uri, si-abia acum am vazut ca esti prin tari straine. Drum bun nu-ti mai pot ura decat de-ntoarcere, dar pot sa spun c-abia astept sa-mi scald privirea-n niste poze pe bune, macar de-amorul de-a visa, din nou… Pe curand, draga mea!

  38. Mai 11, 2010 19:30

    … vă mulţumesc, domnilorrrrr… m-aţi răzbunat cu chestiile despre boeing, etc, etc!!!
    hahaha, gianaaaa!!! >:P

  39. Anonim permalink
    Mai 13, 2010 19:36

    Ei ?

  40. Mai 13, 2010 20:20

    băăă , dar nici aici nu scap de ăsta ?

  41. Mai 14, 2010 8:46

    Hai, fata, ca mi s-au lungit urechile tot uitandu-ma dupa pozele de le-ai promis! 🙂

    • mishulake permalink
      Mai 14, 2010 10:20

      Pai si io astept, da’ sa punem de’o intelegere, pana face ”decontu”, redactari, puneri in pagina…zic io !

    • Mai 14, 2010 10:50

      @ all:
      Dragii mei, postez fotografii cat de curand, acum sunt in revenire… trec printr-o perioada de tranzitie: linistea si viata frumoasa din Austria versus nebunia si asfaltul gaurit din Iasi… Plus ca, dorm pe mine, inca nu m-am odihnit cum trebuie. Incerc azi sa profilez un inceput de poveste, ok?

Trackbacks

  1. Sincronizare « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.
  2. La meci (2) « Cristian Dima
  3. Grădina labirint… (1) « Cristian Dima

Lasă un răspuns

