Skip to content

Salzburg

Mai 15, 2010

V-am promis fotografii din Salzburg. Va las sa va incantati privirile, comentariile chiar nu-si au rostul. Recunosc, mi-e si lene putin… 😀

11 comentarii leave one →
  1. Mai 15, 2010 19:49

    Curat, îngrijit, restaurat! Am fost şi eu pe acolo, dar era o vijulie, că nu ne-am plimbat decât pe câteva străzi în centru, după care am intrat într-un supermarket şi am aşteptat ora plecării. 🙂

  2. mishulake permalink
    Mai 15, 2010 20:41

    …..Minunat….

  3. mishulake permalink
    Mai 15, 2010 20:44

    Pastrand proportiile, mi-aduc aminte, vazand imaginile , de o vara petrecuta in Vatra Dornei

  4. Bad Robot permalink
    Mai 15, 2010 21:21

    Deci este clara treaba ca la austrieci este exact ca la romani!As putea compara Salzburgul cu Bucurestiul,fara mishteaux.La ei se merge cu caruta prin oras la fel ca tiganii nostri fervechicumperam,in Salzburg vad ca Apanova lor au lasat conducta de apa,sparta in trotuar,fara sa repare(vezi apa tasnind,oare cine o plateste?),masinile se parcheaza fix in mijlocul drumului(masina neagra o vedeti?),zidurile sunt pline de graffiti(vezi caii aia desenati pe ziduri),buticurile au obloane de tabla,iar covrigariile sunt la tot pasul!Pana si in loc de clante!Ce v-am zis eu?Este EXACT ca in Bucuresti!:)

  5. Bad Robot permalink
    Mai 15, 2010 21:24

    @mishulake:in poza 14 este cam ca vederea cazinoului din Vatra Dornei,privind de dincolo de rau,dinspre gara.:)

    • mishulake permalink
      Mai 15, 2010 23:02

      Asa este Bad ! Riul / raul si cazinoul ! Vazut dinspre gara mica, VD Bai , Bad Vatra Dornei !
      Am vazut niste poze frumoase, din VD, si la Carmen din blogrollul Georgiei.
      Arteziana ce tasneste din carosabil este ca cea din Sibiu, Piata Mare .

  6. Mai 15, 2010 22:28

    curat, ingrijit, ordine! eh, la noi nu prea vezi asa ceva.

  7. Carmen Negoita permalink
    Mai 16, 2010 9:27

    Frumos, frumos… subscriu la ce a spus Anca…

  8. klausen1976 permalink
    Mai 16, 2010 9:46

    tot cautam o destinatie pentru vacanta de anul asta, in cazul in care criza nu ne gatuie de tot … ma faci sa imi schimb intentiile cu pozele astea 🙂

  9. Mai 16, 2010 20:54

    Eu n-am ajuns, in Austria, decat la Viena, dar cam pe fuga, anul trecut. Sper sa reiterez „performanta” anul asta, dar mai pe larg. Ce sa mai zic? Ca-i alta lume? Asta o stim toti. Zic si eu: de ce naiba m-am nascut in Romanica?…

  10. raducuf permalink
    Mai 17, 2010 7:14

    Georgi acolo exista stres???

Lasă un răspuns

