Skip to content

A murit Ronnie James Dio

Mai 17, 2010

Artistul Ronnie James Dio, una dintre cele mai bune voci rock, a murit duminica, 16 mai, la varsta de 67 de ani. Cantaretul suferea de cancer la stomac, informeaza presa internationala.

„Astazi, inima mea este franta. Vrea să ştiţi că v-a iubit mult şi că muzica lui va trăi veşnic””, a scris Wendy Dio, sotia legendarului solist, pe siteul oficial al acestuia. „Multi, multi membri ai familiei au reusit sa-si ia ramas-bun de la el, inainte sa moara”, a completat Wendy.

Trupa Heaven & Hell, in care activa Ronnie James Dio, si-a anulat concertul pe care urma sa-l sustina la Romexpo, in cadrul Tuborg Green Fest 2010 prezentat de Sonisphere Festival.

In timpul carierei sale, Ronnie James Dio a facut parte, printre altele, din trupele Black Sabbath, Rainbow, Dio, iar din 2006 era frontman-ul Heaven & Hell.

In noiembrie 2009, Ronnie a fost diagnosticat cu cancer la stomac, iar tratamentul pe care il urma parea sa dea rezultate.

Dumnezeu sa-l ierte!

5 comentarii leave one →
  1. paul gabor permalink
    Mai 17, 2010 9:24

    Eu am ramas cu Guta. E si consilier local, ce naiba! 🙂

  2. Mai 17, 2010 9:31

    Paule, iti dai seama ca acum, ca tot a murit Dio, tot cu Guţă am ramas si eu…
    Offtopic: am nevoie de autentificare ca să intru pe blogul tău… 😦

  3. Mai 17, 2010 9:53

    Dumnezeu să-l odihnească. Chiar aseară trăsesem un best of cu el… Ce ironie.

  4. mishu permalink
    Mai 17, 2010 11:52

    Dumnezeu sa-l ierte.

    cand am citit stirea m-am gandit tot la „The last in line”.

    Inca nu am apucat sa-ti spun bun venit de partea gresita a granitei… mai bine mai tarziu decat niciodata.

    • Mai 17, 2010 13:38

      Mishu, bine te-am regăsit! Nu-i târziu, oricum abia azi mă simt mai cu picioarele pe pământ…

Lasă un răspuns

