Skip to content

Mâncare din resturi

Mai 18, 2010

„Gătitul din resturi de mâncare este uşor. Tot ce ai de făcut este să deschizi frigiderul, să scoţi tot ceea ce aveai de gând să arunci şi să te apuci de preparat”.  Iecsss! Eu una aş încadra acest articol la capitolul „aşa nu”.
Articolul,  aici.

10 comentarii leave one →
  1. mishulake permalink
    Mai 18, 2010 20:39

    La origine, pizza tot din resturi s-a nascut .
    Foto de mai sus ma indispune si d-aia n-am cetit articolu !

  2. Mai 18, 2010 20:43

    🙂 deci ne recomanzi sa nu incercam…

    • mishulake permalink
      Mai 18, 2010 20:47

      Pizza da ! cu vin rosu ; Ghiveciu ala cu ou, nu.

  3. Mai 18, 2010 21:19

    Nu e stres. Ne expirat, un student ar zice vai ce buna e, mai ales dacă mai are și o bere lângă 🙂

  4. Mai 18, 2010 22:42

    Fratilor, nu stiu alţii cum sunt, dar pe mine nu mă inspiră nici de-o culoare resturile de prin frigider…. le arunc cât colo! Abia am scăpat de mâncarimea de piele 😀

  5. cristiangheorghe permalink
    Mai 19, 2010 4:48

    … am orbit…

  6. viatanomada permalink
    Mai 19, 2010 9:55

    Pfuaaaaaai! tocmai am venit de la mitingul din P-ta Victoriei cu creierul varza de la atatea citate din clasici :”huooooo!” si mi-ai luat si ultima placere pe care vroiam sa mi-o ofer azi:mazare cu aripioare picante.Mai bine dorm vreo 30 min si poate imi revin.Pupaciuni fatah,multumesc pentru fotografiile minunate de prin ale strainataturi,bine ca macar tu ti-ai bucurat retina si creierul ,ca odata intoarsa aici iar incepe ” balul”.

  7. Mai 19, 2010 10:26

    mda, nu arata prea grozav. cred ca din cauza oului aluia care sincer nu stiu daca as pune asa ceva in tocanita. fara ou este un simplu ghiveci, cum zice mishulake. si fata draga, unuia care ii este foame chiar ca o sa-l gaseasca delicios :)) (am cautat zyrtec de-am turbat 😦 )

Trackbacks

  1. Drum spre devenire…(4) « Cristian Dima
  2. Ziua taxei de apoi « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

