Skip to content

Talmeş – Balmeş

Mai 21, 2010

A trecut deja o săptămână de la întoarcerea mea acasă de prin ţări străine şi eu tot nu reuşesc să reintru în normal. Nu pot să-mi scot din cap frumuseţile alea de căsuţe, elegante şi asortate între ele, curăţenia de peste tot, oamenii amabili ce mereu aveau afişat un zâmbet larg pe chip… Dar nu-i nimic, am să trec eu şi pe asta mai ales că pe 5 iulie plec iarăşi, tot acolo! Mă tot duc că poate până la urmă nu mă mai întorc… în nemernicia mea, mă întreb de ce n-am făcut-o până acum? Oare ce mai sper? Sper că nu-mi va mai sări nimeni la beregată doar pentru că i-am ocupat locul de parcare (moştenit de generaţii)? că nu voi mai primi ameninţări cu moartea de la vecini atunci când îmi plimb căţelul pe sub geamul măriilor sale? că nu mă voi mai trezi cu geamul spart la balcon în plină noapte? ori cu antena maşinii smulsă?  că nu mă va mai inunda vecinul de deasupra? că mârlanii care „trăsnesc” a miros de transpiraţie în tramvaie se vor transforma peste noapte în lorzi?… Lista ar putea continua dar mă opresc aici, concluzia oricum e lesne de tras: sunt o naivă incurabilă ca să nu folosesc un termen mai dur…

Cu alte cuvinte, n-am niciun chef de scris si nici talent (dar asta-i altă poveste). Vremea din ultimele zile ajută şi ea din plin la starea mea de spirit, e innourat şi plouă în aşa hal încât nici Gipsy nu se dă scos din casă. Dar hai că nu-i dracul chiar aşa negru, vine ea şi vara şi-o să apară şi soarele!

În altă ordine de idei, astăzi am câştigat un premiu, respectiv un bilet la concertul cu  Iron Maiden care va avea loc pe 15 august 2010 la Cluj, în urma unui concurs lansat de Corina pe blogul ei, chestie care nu poate decât să mă bucure şi pentru care îi mulţumesc din suflet!

Pe final doresc să le urez toate cele bune, ani mulţi, frumoşi şi sănătoşi tuturor acelora care poartă numele de Constantin sau Elena! un buchet de flori şi o urare simpatică (în filmuleţul de mai jos).

16 comentarii leave one →
  1. corina permalink
    Mai 21, 2010 13:49

    mersi, mersi
    am uitat sa mentionez ca prenumele meu in buletin e Corina-Elena…
    dar toate felicitarile le indrept spre mama mea draga, Elena, care anul acesta implineste 75 de ani…

    • Mai 21, 2010 14:00

      La multi aniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Sa fiţi sănătoase! Sărut mâna mamei tale, ţie nu – pe tine te pup pe gropiţe!

    • mishulake permalink
      Mai 21, 2010 14:41

      Mulți ani, Corinaaa !

  2. mishulake permalink
    Mai 21, 2010 14:47

    Georgia ! Ințeleg foarte bine ce zici, eu am 7 ore de aventuri, cu bugetarii, pe ziua de azi ! De luni
    încă vre-o 2-3, dar nu stiu încă de-i destul !

  3. Mai 21, 2010 15:01

    Pai si nu povestesti nimic? Amănunte, ceva?

  4. mishulake permalink
    Mai 21, 2010 15:04

    Georgia !
    România a început , pentru mine, încă de pe aeroportul din Forli, ultima verificare a documentelor de îmbarcare, accesul la avion sub formă de grămadă, să prindă loc în față și la geam ! în Cluj călcare pe picioare să ajungă șeptelul la ghișeul de verificare documente ….Pentru ce ? să prindă taxiul, autobuzul, trenul ? Sunt câte vrei la Cluj ! Bunul simț, autentic, lipsește la fro 70% din populația României. Zic io !

  5. mishulake permalink
    Mai 21, 2010 15:14

    Taximetristul vroia să mă ,,facă,, p-un traseu aproape dublu, că deh ! aveam alură de talian, cravata asortată e de vină, ce faci bă ! tăticu ! zic io, vezi că io cunosc traseul și mai mult de 25 nu am la mine ! Nu cred că s-a rușinat, i-am dat cât am zis și stiut că face traseul !

  6. mishulake permalink
    Mai 21, 2010 15:19

    Trăim în România, și asta ne ocupă tot timpul !
    Subscriu din suflet la singura zicere valabilă a lui Mircea Badea, un tip de-altfel tembel, după criteriile mele de apreciere.

  7. mishulake permalink
    Mai 21, 2010 15:35

    Am auzit ,pe cărările bătute azi, că pe Burebista o să-l ,, cheme,, Buros Pista !
    Mi-aduce-aminte de străvechiul Gyula Verne !

  8. Mai 21, 2010 19:33

    vai de tine mishulake :)) dar macar asa simti ca traiesti, nu :))

    • mishulake permalink
      Mai 21, 2010 19:54

      Anca !
      Ascult Amazing grace și-mi trece….

  9. Mai 21, 2010 19:37

    prima oara cand am vazut titlul am crezut ca pui reteta de talmes-balmes. cica este ceva de mancare :))

    • Mai 21, 2010 19:39

      Ancutzo, ei aş! ţi-ai găsit! de când am venit de prin ţări străine numai soţul găteşte… hi hi!

  10. Mai 21, 2010 19:42

    Mishulake, te inteleg mai bine decat iti imaginezi…of of mai mai!

    • mishulake permalink
      Mai 21, 2010 19:57

      Georgia !
      Io am imaginație bogată ! ți-a zis cineva că ,,aduci,, cu Joan Baez ?

Lasă un răspuns

