Skip to content

De ce au nevoie femeile de cataloage de modă

Mai 22, 2010

Cred că spotul ăsta e pe gustul Angelei! Aaaaa, am uitat să vă spun că acum 3 zile am mai întâlnit un om deosebit: Angela- care-a reuşit să mi se lipească de suflet absolut instant! Ca să vă convingeţi, intraţi aici. Merită!

6 comentarii leave one →
  1. Zana Eficientei permalink
    Mai 22, 2010 14:45

    Doamne, tare am mai ras la spotul asta! 🙂 Si eu care nu stiam ce ma apuca de comand tot felul de cataloage din care nu comand nimic 🙂 mersi, Georgiano, u made my day!

    • Mai 22, 2010 14:53

      Zâno, şi eu m-am amuzat copios! Mă bucur c-am reuşit să-ţi provoc şi ţie o bucurie pe ziua de azi!

  2. viatanomada permalink
    Mai 22, 2010 15:16

    suupeeeeerfain

  3. Mai 22, 2010 17:11

    Excelent!
    Te-am recomandat pe Facebook cu chestia asta! 🙂

  4. Mai 22, 2010 18:53

    vaaaaaaaaaaaai :)))))) demenţial! Eşti o scumpă!

  5. Mai 23, 2010 17:38

    super :)) buna intrebuintare, mersi de idee. sper sa nu-l vada si barbatu-meu ca de obicei eu incep ;))

Lasă un răspuns

