Skip to content

Pentru nostalgicii locomotivelor cu abur. Pat Metheny Group.

Mai 23, 2010
9 comentarii leave one →
  1. Mai 23, 2010 15:45

    Nu ştiu de ce videoclipul acesta îmi aminteşte de westernurile-spagheti de care aminteam pe blogul ancăi! 🙂

  2. Carmen Negoita permalink
    Mai 23, 2010 15:48

    Dupa aburul locomotivelor nu sunt nostalgica. In schimb, dupa sirena lor… da. Cand o aud, deja in capul meu suna a vacanta. 🙂

  3. Mai 23, 2010 16:35

    ACUM sunt eu! 😉
    Mamăăă, dar ce fum scoteau alea! Până la urmă, tot cele electrice-s mai bune pentru sănătatea noastră. Îmi amintesc când mergeam cu locomotive de-astea şi stăteam mai mult cu geamul deschis, mirosul de cărbuni arşi… care se accentua în tuneluri de aproape nu puteai respira… Ei, vremuri…

  4. Mai 23, 2010 17:36

    super, ce m-as plimba cu o locomotiva din aia. si mie imi aduce aminte de western-urile spaghetti.

  5. Mai 23, 2010 18:01

    uite şi o completare: http://www.youtube.com/watch?v=L8rEZW6b70k 😀

  6. Mai 23, 2010 19:30

    wow dar ce fum scoateau… in definitiv clipul e pentru orice fel de nostalgici.
    seară faină!

  7. Mai 23, 2010 19:38

    Ioana, multam de vizita!
    @all: mie, ca sa fiu cinstita imi place coloana sonora mai mult decat locomotiva! 😀 Va recomand cu caldura sa ascultati si alte piese Pat Metheny…

  8. Mai 23, 2010 21:04

    Abur nu;coloana sonora DA!
    Noapte buna!

Lasă un răspuns

