Skip to content

„Boureanu nu se pierde cu firea”!

Iunie 1, 2010

„INTACT Media Group, unul dintre liderii grupurilor media din Romania, anunta actionarea in judecata a domnului deputat Cristian Boureanu pentru defaimare publica la adresa jurnalistei Gabriela Vranceanu Firea, in cadrul emisiunii Stirea Zilei, difuzata de postul Antena 3, in data de 31 mai”

Intact Media Group, sunteti niste nesimtiti!!

Eu din cate am vazut şi am citit în presă,  înteleg că Firea a cam început cu jignirile si nici nu l-a lasat pe Boureanu să vorbească, şi chiar daca ar fi altfel, nu văd cum un moderator poate să zică aşa ceva unui invitat orice al zice el….  cum să-ţi întrebi invitatul dacă a mâncat din toaletă? Dragă „doamnă” Firea, aşa ceva nu este deontologic! În locul lui Boureanu, la fel aş fi reacţionat, clar!

33 comentarii leave one →
  1. Iunie 1, 2010 19:49

    Întărâtă-i ghiavole !
    :))

  2. Iunie 1, 2010 20:01

    Halal cu jurnaliștii de la posturile media ce emit național, cei care sunt la locale sau mai reușesc să scoată capul sunt de o mie de ori mai profesioniști. Sunt mulți care atacă și pe bună dreptate, pe portocali, dar cu bun simț, fără a se coborî la nivelul lor. Tanti asta, în schimb, o face fără să ezite și folosește un tertip prin care încearcă să îi forțeze mână Boureanului. Se pare că de data asta nu are succes.

  3. Iunie 1, 2010 20:18

    @Kekee, ma dai de gol, ha?
    @Cristi, jalnică jurnalistă!

  4. Iunie 1, 2010 20:23

    $ gg
    Firea e o prună la care i s-a urcat la cap.

  5. Iunie 1, 2010 20:29

    fata draga :)), nu te mai uita la politica ca o iei razna :)) eu am renuntat de mult 😉

  6. Iunie 1, 2010 20:33

    Dragă Gabriela Firea, eşti o vacă! Dă-mă-n judecată!

    • Iunie 1, 2010 20:40

      Angela!!! mi-a fost dor de tine!!!! Duamni, ca bine le mai zici! 😀 Te ţuc dulce!!!
      Kekee, subscriu!!
      Anca, nu-i vorba de politică aici, e vorba de atitudine! Mă seacă mahalagioacele astea de prin televiziuni! NU poţi să-ţi păstrezi cumpătul, stai dracului acasă la cratiţă! nu te da în stambă la tv!!

      • Iunie 1, 2010 20:45

        eh, eu n-o sufar nici pe asta si nici pe grecu aia. nu lasa oamenii sa vorbeasca. de-aia nu ma mai uit

  7. Iunie 1, 2010 20:49

    Anca, nu ma mai uit nici io dar am aflat din presa, pe net, la asta chiar nu pot renunta… is cam dependenta de internetul asta, manca-l-ar focu’!! Si uite asa se duc dracului neuronii mei….(Ce’i mai trist este ca nu se mai refac)… 😦

  8. Iunie 1, 2010 21:24

    La Antene, dacă cheamă pe careva din guvern şi din PDL în general, îi cheamă doar ca să-i linşeze. Cu Boureanu, au dat-o de gard, că băiatul ăla nu se lasă: scoate isterica aia o ţîţă, îi pune şi el rapid ştremeleagu’ pe masă! 😀

  9. Iunie 2, 2010 4:32

    Nu mi-e aproape de suflet nici Firea, însă nu-l înghit nici pe Boureanu ăsta. Din punctul meu de vedere, amândoi şi-au dat arama pe faţă. Se doreşte bălăcăreala la ore de vârf, or asta este cel mai uşor de realizat… Că ăştia defilăm…

  10. Iunie 2, 2010 5:52

    Am ascultat atentă. Ea îl întreabă doar dacă n-a mâncat ceva stricat înainte de emisiune, la care el sugerează că ar fi mâncat rahat.
    Nu-mi place nici mie Firea; nu mi-a plăcut niciodată, pentru că se simte partizanatul în orice face, ori un jurnalist trebuie să fie independent. Dar nici atitudinea Boureanului (potivit nume!) nu e de om politic. Nici măcar de bărbat, că am auzit că ulterior ar fi afirmat public despre ea că e amanta lui Tăriceanu. Nu se face aşa ceva dacă vrei să fii considerat bărbat. Femeia asta încă-şi mai plânge soţul răpus de un infarct acum câteva luni… S-o mânjeşti cu rahat acum, pe tema asta sensibilă, e mârlănesc, orice aţi zice…

    • Iunie 2, 2010 10:11

      Mel, o fi marlanesc, nu spun nu! Dar daca ea s’a dezbracat de haina de reporter, Boureanu de ce nu s’ar fi dezbracat de haina de om politic? pentru unui’i muma si pentru altu’i ciuma? S’apoi chiar nu l’a lasat pe omul sa lege 2 fraze pana la capat, ca doar de aici a plecat tot… Boureanu a recunoscut aseara la B1tv c’a gresit si ca cel mai inteligent ar fi fost sa refuze invitatia in emisiunea aia. Trecand peste faptul ca-i PDL’ist, mie Boureanu mi se pare un tip destept, bineinteles asta nu scuză faptul că s-a coborât la nivelul minunatei Firea! De! gusturile nu se discuta!

    • mishulake permalink
      Iunie 2, 2010 10:46

      Ar fi trebuit sa invete pan-acum , din toate experientele avute, cum sa te comporti ca moderatoare, ca om. E o mahalagioaca , nu formator de opinie. Nu-l scuz pe Boureanu, el ramane asa cum e, bou .

      • Iunie 2, 2010 10:52

        Mishulake, o fi bou cum zici tu, dar nici boul nu’i facut din fier…

      • mishulake permalink
        Iunie 2, 2010 12:02

        Ei, scuza-ma ca l-am facut bou pe Boureanu, poate nu este, da’ mie nu-mi prea plac tipii astia spilcuiti, plini de sine, etc ce au raspunsuri, fara nici o indoiala, despre absolut tot si toate. Intra aci Mircea Badea, Ciutacu,R Dumitrescu, M Geoana, C.Antonescu… Apreciez prestatiile politice ale lui Berceanu,tipu e redutabil , Blaga cateodata, mai mereu Sever Voinescu Cotoi, TRU m-a cucerit de pe vremea BBC-ului, Hurezeanu chiar daca arata fizic, cateodata precum o cocota, samd, si ultimu pe lista Presedintele in exercitiu, nomine odiosa in ultimul mandat, dar asta-i , ce sa faci, ce sa-i facem…

    • Iunie 3, 2010 11:41

      Mie nu mi se pare deloc c-ar plînge după bărbatu-său, mai mult, dacă ar fi aşa, s-ar fi retras o vreme şi dacă nu, n-ar fi pus atîta ură şi partizanat în ceea ce face. E o persoană rea şi s-a văzut clar în seara aceea, răutate infinită pe faţa ei.

  11. corina permalink
    Iunie 2, 2010 10:42

    mai, mie nu-mi place de Firea, imi pare a fi rigida cu f in fata. Dar! face emisiuni bune tocmai de asta, ca stie sa tina friiele. Acuma ca i-a scapat un bou din cireada, asta e! e vina ei. Eu m-as fi ridicat si l-as fi pocnit pe pleziristul naibii!

  12. Iunie 2, 2010 11:15

    şi io care credeam că-s singurul arici din blogosferă ?
    bo !

    • Iunie 2, 2010 11:21

      Kekee, păi eşti! Cealaltă e aricioaică! 😉 Şi are şi ea nişte ţeeeepi de numa-numa!!

  13. Iunie 2, 2010 13:32

    Boureanu nu a facut rabat de la calitatea de om politic, ci de Barbat!
    Sunt de parerea Corinei-aricioaica aici. Un pahar de apa sau un pumn in mecla!
    In rest, repet, Firea ma enerveaza. Si totusi!
    🙂

    • Iunie 2, 2010 13:36

      cum bine zicea Simona Tache: „în locul Antenei 3, nu l-aş da în judecată pe Boureanu pentru injuria cu amantul şi cu banii furaţi. I-aş da o penalizare Gabrielei Firea şi o vacanţă mică, în care să se odihnească şi să se refacă emoţional, şi i-aş explica că, şi dacă şi-ar fi dat Boureanu chiloţii jos în emisiune să-i arate fundul, statutul de moderator tot nu i-ar fi permis să-şi pună, la rându-i, fustele-n cap. În locul PDL-ului, i-aş trage, desigur, lui Boureanu nişte pumni bărbăteşti în gură şi i-as face cadou un manual de bune maniere şi nişte flacoane de Rudotel.”

  14. klausen1976 permalink
    Iunie 2, 2010 16:59

    Boureanu asta este un tupeist si multe altele … Insa de data asta cred ca Firea a fost cea lipsita de bun simt ! … nici o surpriza insa avand in vedere ca vorbim de oamenii de la Antene …

  15. mishulake permalink
    Iunie 2, 2010 21:29

    Mai, oameni buni….!
    Gabriela Vranceanu Firea a luat prmiul special al juriului APTR !!!!!

  16. Iunie 3, 2010 12:00

    🙂 si-a uitat menirea de jurnalist de de moderator, aceea de a fi nepartinitoare si corecta in informare. Am remarcat asta in repetate randuri, nu numai in cazul acesta. Cand e vorba de emisiuni pe teme politice, este foarte fidela politicii sefului ei. Acesta este unul dintre modurile in care poti manipula opinia publica prin intermediul media. Iar cand manipularea este vizibila atunci este facuta la modul grosolan. Imi pare rau pentru Gabriela Firea dar acesta este adevarul. Degeaba esti bun jurnalist daca nu iti pastrezi coloana vertebrala si nu poti fi obiectiv. In cazul acesta, ar putea fi o buna purtatoare de cuvant.

    • Iunie 3, 2010 12:22

      Gabriela, nu mai zic nimic… ca daca mai zic ceva se trage concluzia ca am inclinatii portocalii…

Trackbacks

  1. Drum spre devenire…(6) « Cristian Dima

Lasă un răspuns

