Skip to content

La multi ani, copii!

Iunie 1, 2010


„O, ramâi, ramâi la mine,
Te iubesc atât de mult!
Ale tale doruri toate
Numai eu stiu sa le-ascult;

În al umbrei întuneric
Te asaman unui print,
Ce se uit-adânc în ape
Cu ochi negri si cuminti;

Si prin vuietul de valuri,
Prin miscarea naltei ierbi,
Eu te fac s-auzi în taina
Mersul cârdului de cerbi;

Eu te vad rapit de farmec
Cum îngâni cu glas domol,
În a apei stralucire
Întinzând piciorul gol

Si privind în luna plina
La vapaia de pe lacuri,
Anii tai se par ca clipe,
Clipe dulci se par ca veacuri.”

Astfel zise lin padurea,
Bolti asupra-mi clatinând;
Suieram l-a ei chemare
S-am iesit în câmp râzând.

Astazi chiar de m-as întoarce
A-ntelege n-o mai pot…
Unde esti, copilarie,
Cu padurea ta cu tot?
Mihai Eminescu

20 comentarii leave one →
  1. cristiangheorghe permalink
    Iunie 1, 2010 10:09

    Of, of, mâncați-aș ochișorii! La mulți ani! 🙂

  2. Iunie 1, 2010 10:13

    La multi ani si tie Cristinel! Sa fii sanatos si sa te iubeasca fetele! 😀

  3. mishulake permalink
    Iunie 1, 2010 11:20

    La multi ani ! copilarie, cu padurea ta cu tot !
    ( am ajuns)

    • Iunie 1, 2010 11:40

      Mulţi ani Mishulake ţie şi tuturor copiilor din familia ta! Mă bucur c-ai ajuns cu bine! te pup!

  4. Iunie 1, 2010 11:22

    LA MULTI ANI!!!
    p.s.aveti o dedicatie muzicala.

  5. Iunie 1, 2010 11:39

    Octave, merci pentru dedicatie! La multi ani fericiti si tie!!!
    Uite, postez şi melodia de la tine:

  6. kekee permalink
    Iunie 1, 2010 11:51

    La multi ani , bre !
    😛

    • Iunie 1, 2010 11:54

      Merci kikiluş! Mulţi ani şi ţie! Am făcut update, o melodie di pi vremea noastră… 🙂

  7. Iunie 1, 2010 12:12

    LA MULŢI ANI TUTUROR COPIILOR ŞI COPIILOR DIN NOI! Bugs Bunny – fain de tot…

    • Iunie 1, 2010 13:31

      Cristiane, la multi ani sa fie! Adevarat, am avut parte de desene animate frumoase spre deosebire de copiii din ziua de azi care se uita la Jetix’ul ala plin de roboti si de tot felul de fiare salbatice care se taie si se omoara….

  8. Iunie 1, 2010 13:00

    La multi, multi, multi, multi, multi * n (ori), copilului din tine!

    • Iunie 1, 2010 13:29

      Cristinel, multumesc frumos!!!! La multi ani si tie! La multi ani si tie! La multi ani si tie! La multi ani si tie! La multi ani si tie! tot de „n” ori!!!

      • Iunie 1, 2010 14:35

        hihihi…azi am primit multe urări…cu ale tale o depășesc și pe mama 😀 Vezi că te-am atacat nițeluș la Carmen…sper să nu te superi…:P

  9. Iunie 1, 2010 13:11

    foarte frumoasa mamica
    pupici

    • Iunie 1, 2010 13:28

      Merci Corino! Pe atunci mamica era putin cam prea slaba, acum e muuuult mai frumoasa!
      Te pupic si eu!

  10. Carmen Negoita permalink
    Iunie 1, 2010 14:38

    La mulţi ani, Georgiana! Pupici mulţi, mulţi, mulţi… P.S. Intră la mine pe „Copilărie”… ai să vezi de ce. 🙂

  11. Lupii din Onesti permalink
    Iunie 1, 2010 16:30

    multumim de urari.va pupam si noi mult de tot!

    • Iunie 1, 2010 16:38

      Eheeee! Ce surpriza mi’ati facut!! Pupaţi Dănuţu de o mie de ori din partea naşilor (pentru necunoscători, adică eu şi soţul meu) :D!! Să ne trăiască mulţi ani şi să fie fericit!!
      hai mulţi ani şi vouă că tot un fel de copchii sunteţi! 😛

  12. Iunie 1, 2010 18:02

    Vai multumesc! Nu aplaudati,va rog! Deci de 2 zile o ard pe camera cu muzica-n timpane si fara apa,doar cola!!

    A sa nu uitam,ceva asa,de suflet 😀

Trackbacks

  1. Plimbare – PA City Mall « Cristian Dima

Lasă un răspuns

