Skip to content

Muzichie pe gustul meu

Iunie 2, 2010

Nu ştiu alţii cum sunt, dar mie-mi plac la nebunie băieţii ăştia. Asta e ceea ce numesc eu: MUZICĂ.

20 comentarii leave one →
  1. mishulake permalink
    Iunie 2, 2010 12:08

    Pai n-are cum sa nu-ti placa ceva frumos ! E de constatat ca numa’ baietii au pus , d’a lungul istoriei, muzica buna, ce rezista…

  2. Iunie 2, 2010 13:34

    Sa-i vezi ca bine canta si muzica country!

  3. Iunie 2, 2010 15:21

    =)) ma pregateam repede sa te contrazic, ca ma simt gica contra azi. asta inainte sa vad despre ce e vorba. of, ai dreptate ;))

    oricum il contrazic pe mishulake 😛 (ca sa vorbesc de vechituri, imi plac blondie, cher, kim carnes chiar si acum dupa 30 de ani de cand le stiu melodiile)

  4. Carmen Negoita permalink
    Iunie 2, 2010 16:00

    Fain mai cântă băieţii aştia…

  5. Iunie 2, 2010 19:16

    \M/ !!!

  6. MARIEAN permalink
    Iunie 2, 2010 19:34

    Doamne , cred ca as fi murit de inima rea daca nu era albumul asta pe undeva printre discuri , pe undeva prin 91. Raman dator : curcubeul de la Anca .

    • Iunie 2, 2010 19:44

      Mariean, ma bucur ca te’ai alaturat blogului verde! Bine’ai venit si la buna revedere!!

  7. MARIEAN permalink
    Iunie 2, 2010 19:41

    Mishulache ! ai grija la Cher ; tante Tina ; Mathieu Mireille ; Kaas ; Janis Joplin ; Nena ……
    Nu contest ca la baieti gasim o exprimare mai implicativa .
    Cu cine iti tai venele mai bine decat cu Pink Floyd ?

  8. Iunie 2, 2010 20:02

    Am băut doo săptămâni incontinuu pe versurile :
    „My door was standing open
    Security was laid back and lax
    But it was only my heart got broken
    You must have had a pass key made out of wax
    You played robbery with insolence
    And I played the blues in twelve bars down Lover’s Lane
    And you never did have the inteligence to use
    The twelve keys hanging off my chain
    I don’t know how it happened
    It all took place so quick
    But all I can do is hand it to you
    And your latest trick ”

    Văleeuuuuuu ce vremuri soroooo !

  9. Iunie 2, 2010 20:28

    yep !

  10. Iunie 2, 2010 20:29

    cre’ că am ascultat albumul ăla de mai mult de 1000 de ori .

    • Iunie 2, 2010 20:32

      e bestial! Eu sambata fac curatenie prin casa si e de musai cu dire straits la maxim! nu ma mai satur de ei! M’as duce si pe jos sa-i vad daca ar concerta si la noi! (adeca la bucale, ca la Iasi sigur n’or sa vina…)

  11. Iunie 2, 2010 20:51

    Place, place 🙂 Alți beau, alți fac curățenie. O seară frumoasă, Georgilika:D

  12. Iunie 2, 2010 20:54

    bă , nu se ştie niciodată .
    Iron Maiden la Cluj.
    Am văzut acuma câţiva ani Uriah Heep – la ORADEA .
    ÎŢI DAI SEAMA .
    Înainte de crăciun : am văzut URIAH HEEP LA ORADEA .
    Dacă mi-ar fi spus cineva demult că o să văd URIAH HEEP la Oradea ziceam că mai repede ajung eu pe lună .
    Şi totuşi .
    Am plâns – au cântat atât de bine , de frumos, de fantastic ( şi au o vârstă, nu mai sunt puştani ) – şi eram o mână de oameni , cu pahare de vin fiert , pe un frig de trăznea ( era afară ) – A FOST FANTASTIC.
    ps. aş duce orice tânăr artist să ia lecţii de la ei , în ceea ce priveşte profesionalismul şi dragostea faţă de muzică.

    • Iunie 2, 2010 21:03

      Kekee, eu nu’s f surprinsa, Oradea este totusi la poarta vestului!
      Las’ c’am sa castig la loto si’am sa’i aduc la Iasi!!
      Din pacate, tinerii de azi nu prea mai agreaaza muzica asta, sunt atrasi mai mult de muzica asta de se face „dupa blocuri” (ma rog, impropriu spus – muzica)…..

  13. Iunie 3, 2010 9:24

    da. si mie imi place Dire Straits. Mai ales piesa aceasta. http://www.youtube.com/watch?v=d-ScbqH1Fz0&feature=related

Trackbacks

  1. NOAPTEA TE REGĂSESC « Carmen Negoita PHOTOGRAPHY BLOG

Lasă un răspuns

