Skip to content

Fără titlu

Iunie 9, 2010

Am fost întrebată de ce am şters de pe blog fotografia asta:

Mă gândesc dacă n-ar fi indicat să le şterg pe toate, astfel nu mai risc să primesc comentarii de genul: „esti draguta as fi curios sa vad cum te descurci in pat ce zici incercam ?de unde esti?ce tip de sex preferi?”. 2010/06/08 at 9:48. N-am să-i numele, gunoaiele consider că-şi au locul- la tomberon!

P.S. Am ales în primă fază s-o şterg pe cea de sus, pentru că se pare că minţile bolnave  o consideră provocatoare!

28 comentarii leave one →
  1. Iunie 9, 2010 15:08

    Vin băieţii veseli care se cred deştepţi, potenţi de nu se poate, tăticii vascularizării???? Ha, ha… Ăştia sunt cei mai slabi în pat, una peste alta… Figuranţi, dă-le peste bot.

  2. Iunie 9, 2010 15:14

    O, iubito acolo imi place mie…
    Inca putin, acolo… Acolo…
    IN POM

  3. Iunie 9, 2010 15:18

    Multumesc pentru ca mi-ai raspuns pe „blogul caldurii de vara”, dar am hotarat sa nu abuzam de gazda!
    Sfatul nu este bun, insa, Galatiul este mai departe decat o aruncatura de bat. Ar fi trebuit sa ajungem acolo in sfarsitul de saptamana, daca aveam masina. Se pare ca nu mai avem, cel putin temporar.

    „Frumosul ala mic” doarme acum, dar cand se trezeste, mergem cu bicicleta si cu rolele.
    Ma am bine cu el, pot sa va afc prezentarile….
    Doua ganduri bune de la galatenii rataciti cam departe de „iarba verde de acasa”…..

  4. Iunie 9, 2010 15:19

    fotografia este buna.
    scoate-o mai in fata.
    orice ai face, idiotii circula liber.

  5. Iunie 9, 2010 15:22

    @VirtualKid
    Pupa-l când s-o trezi pe amândoi obrăjorii din partea mea!
    Eu trec prin Galaţi doar când plec la mare, dar din păcate niciodată n-am poposit acolo, mergem ţintă la bac… uofff! uite cum mi-ai adus aminte de mare!! Se pare că azi e ziua când ni se trezesc dorurile 🙂
    Toate bune si frumoase de la mine pentru voi, cu drag!!

  6. Iunie 9, 2010 15:26

    Virtualkid,
    N-au decât să umble, facă ce-or vrea! Mă întreb doar de ce nu intră pe site-urile de profil, că-i plin internetul!!! În fine, n-ar trebui să mă mai surprindă nimic….

  7. Iunie 9, 2010 15:31

    si noi am fi fost tot in trecere, tot catre mare.
    mai faceam doar o escala de o ora, doua, pentru parastasul strabunicii ….
    dar, distanta este prea mare pentru bicicleta!

    repet!
    fotografia respectiva este buna!
    are ceva in ea.

    idiotii vor eRECTa oricum!

  8. mishulake permalink
    Iunie 9, 2010 15:35

    Pai nu ashea se raspunde la provocari ! Tz-am trimis, acu ceva vreme, p’in posta ,raspunsul corect ! Daca n-ai coraj, da-mi-l mie la emailat !

    • Iunie 9, 2010 15:39

      Mishulake, merită să ne batem capul cu ordinarii? Lasă-i în nefericirea lor….
      Mai bine-mi zici cum te descurci cu nepoţelul 😉

      • mishulake permalink
        Iunie 9, 2010 23:29

        Ia d’aci un reggae de seara de vara, asezoneaza-l cu tei si iasomie ! o vodca s-o tigare !

  9. Mariean Viorel permalink
    Iunie 9, 2010 16:20

    Este foarte provocatoare pentru luat portia zilnica de copilarie ; chiar vorbisemcu Angela ceva pe tema. MULT BRAVO !

  10. Mariean Viorel permalink
    Iunie 9, 2010 16:34

    Cat despre chestia cu… hai sa fim cinstiti , suntem conditionati genetic pt ca prima intrebare pe care ne-o punem in forul interior este : cum face asta in pat (ca-i al tau .. ca-i al altuia …intrebarea apare) Asa ca daca nu recunoastem ,nu inseamna ca nu exista. Nici sa fim marlani dar nici la parada gay …

  11. Iunie 9, 2010 16:44

    Mariean, de acord cu tine, insa nu tot ce ne trece prin minte dăm şi pe gură…

  12. Mariean Viorel permalink
    Iunie 9, 2010 16:48

    Am spus: nici sa fim marlani. Posibil sa fie vb de diferentele culturale si de particularitatile personale….Fetele ar trebui sa comenteze

  13. raducuf permalink
    Iunie 9, 2010 18:09

    Georgiana, idiotii cu treaba lor. Lasa draga poza acolo sa se bucure tot omul, iar daca vreunul are erectie, sa fie sanatos. Chiar le pui pe toate la suflet??

  14. Iunie 9, 2010 18:54

    Ei și ce dacă oamenii vorbesc…că eu te țin bine, și tu mă ți bine…ei și ce dacă ne mai și bârfesc, e liber oricine în pom să se legene:) Dă-i în colo de nenorociți:D

  15. Iunie 9, 2010 19:01

    georgi fata, sa nu cumva sa stergi poza aia de acolo, ca este una din preferatele mele. si cine saliveaza n-are decat. mai bine sterge comentariul, ca de-aia esti stapana la tine pe blog. de comentarii din alea o sa tot dai… delete si move on. bine zice viorel „ca si-asa cine nu zice o gandeste”. trebuie sa ne resemnam ca barbatii doar la asta se gandesc. unde-i mai fata aia vesela si pusa pe sotii care zicea „fereasca Dumnezeu de ziua aia cand numai vantul o sa-ti mai ridice fusta!!”? =)). te pup :-* si nu fi suparata.

  16. Zana Eficientei permalink
    Iunie 9, 2010 20:12

    mie mi se pare provocatoare de potentiale accidente 🙂

  17. chat noir permalink
    Iunie 9, 2010 21:49

    Giana, apai, era ok sa fii intrebata cum te simti la zoo? sau, o facem pe-o craca? etc.
    ti-ai asumat o oarecare raspundere cu blogul, asadar mergi mai departe, moscova nu crede in lacrimi! 🙂

    mai apoi, cutitul e la tine.

  18. chat noir permalink
    Iunie 9, 2010 21:51

    zana, chiar asa, protectia muncii o fi avut-o facuta cand s-a catarat acolo?

  19. chat noir permalink
    Iunie 9, 2010 22:28

    Giana, se pare ca mi-am permis sa nu fiu atent la ceea ce ai spus. Mea culpa! 🙂

  20. Iunie 9, 2010 22:57

    Mie nu mi se pare decât că te arată aşa cum eşti: un veşnic copil pus pe şotii!
    Dacă alţii au altfel de gânduri, ei au o problemă, nu tu. Lasă-i în plata Domnului şi fii tu însăţi, că n-ai ce pierde! 🙂

  21. Zana Eficientei permalink
    Iunie 9, 2010 23:39

    chat, nu prea pare, n-are nici casca …

  22. Iunie 10, 2010 11:34

    pe lustra te CURenteste fata… pe crenji, in natura

  23. pdm permalink
    Iunie 10, 2010 19:33

    sti draguta as fi curios sa vad cum te descurci in pat ce zici incercam ?de unde esti?ce tip de sex preferi? 😀

Lasă un răspuns

