Skip to content

GHIVÉCI2 ~uri n. 1) Fel de mâncare pregătită dintr-un amestec de legume tocate 2) fig. peior. Creație artistică eterogenă și lipsită de valoare.

Iunie 21, 2010

Azi am fost la piaţă. Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu odată ajunsă acolo, acum pe timp de vară, mă simt minunat.  Aromele alea de zarzavaturi proaspete, culorile, forfota,  îmi creează o stare de bine. Ăsta este momentul în care mă apucă toate poftele, aşa că mă pun serios pe cumpărat tot ce-mi pică la mână. Aşa am făcut şi astăzi:

În afară de castraveţi (ăia-s doar pentru salată), cu restul legumelor am aplicat un ghiveci, ocazie cu care am aplicat şi una bucată saună de toată frumuseţea. Promit cu aceasă ocazie, că nu voi mai folosi cuptorul până-n luna septembrie!

Cam asta a ieşit (am crop-uit puţin fotografia ca să nu vă cruciţi la văzul dimensiunilor cratiţei) 😀

Vă dau şi reţeta dacă sunteţi interesaţi 😉

29 comentarii leave one →
  1. Iunie 21, 2010 23:52

    Eu pur şi simplu te urăsc pentru chestia asta sadică pe care ne-o faci! Nici nu vreau să-mi închipui ce bunătate a ieşit. Nu-i aşa că l-ai ars? Sau l-ai făcut prea sărat? Hai, spune ceva, că altfel n-o să pot dormi la noapte de ciudă! 😀

  2. Iunie 21, 2010 23:56

    Mel, dupa cum si titlul spune: „Creație artistică eterogenă și lipsită de valoare”… un terci greţos, îţi dai seama….n-are nici carne.. .. NASOL! Să te culci liniştită, zău! tot mai bună-i o felie de mezel cu muştar! 😀

  3. Iunie 21, 2010 23:57

    LE: am postat-o că oricum nu aveam alt subiect…

  4. Iunie 22, 2010 0:09

    Mezel cu muştar? Câh!!! Asta merit eu? Ghiveciul ăla îl ţii doar pentru tine… bănuiam eu… 😦

    • Iunie 22, 2010 0:16

      Mel, dar n-am ştiut cum să te consolez… atâta m-a dus capul… 😦 Îţi dau tot ghiveciul, doar ştii că-mi eşti dragă până la Dumnezeu şi înapoi…. Aş fi vrut să-ţi zic că-i sărat, dar nu-i 😀 Nu pot să mint, ăsta e defectul meu!!

  5. Iunie 22, 2010 1:01

    Ideea nu-i rea .
    Dacă nu aş avea o poftă specială chiar mi-aş găti un ghiveci sâmbătă.
    Dar sâmbătă voi face salată de conopidă cu bacon ( pancetta ).
    😛

  6. Iunie 22, 2010 9:02

    hmmmm…deja mi se face foame. Asta e lectia de cinism pe ziua de azi? Pai e frumos? Si noi care facem impresionante eforturi pentru silueta. 🙂

  7. Iunie 22, 2010 10:40

    Noroc ca abia am mancat c-altfel aici ramaneam de pofta!! 🙂

  8. Iunie 22, 2010 11:49

    Daaa, si eu ma simt in piata ca pestele-n apa, ai zice ca m-a nascut mama printre tarabe!Arata super, dar cum am si eu o varsta (!), stiu sa fac ghiveci!Da parca al tau arata totusi mai bine!

  9. Iunie 22, 2010 12:11

    Doamneeeeee, ce pofta mi-ai facut !
    Arata foarte bine. Se apropie ora pranzului. Pot veni si eu la masa? 😀

  10. Iunie 22, 2010 12:29

    Auzi, da’ totusi, n-a calcat nici o lighioana pe acolo? Prin ghiveciul ala? Asa, macar de putin gust de carne, daca nu mai mult… deci? Nimic? Chiar nimic?

  11. Iunie 22, 2010 12:40

    Felicitări, însă cu ghiveciul nu m-am înţeles niciodată. Şi m-am bucurat fiindcă nici Janin nu îl gustă…

    O zi bună îţi dorim!

  12. Iunie 22, 2010 12:51

    Criza criza, dar macar un adidas de porc? Ceva?

    • Iunie 22, 2010 12:55

      Ei aş! Păi dacă aş avea porc, l-aş pune pe el, nu încălţările! 😀

      • Iunie 22, 2010 12:56

        In orice criza, un adidas se gaseste. Daca nu de porc, atunci unul vechi. Pielea e buna 😛

  13. Iunie 22, 2010 12:58

    si te mai plangi că-şi suge dantura colegul….iaca de ce face asta! l-ai pus şi pe el să mănânce adidaşi!!! spune că nu-i aşa….

    • Iunie 22, 2010 12:59

      :))
      Nu, nu l-am pus eu. Ce idei i-or fi trecut lui prin cap, nu am de unde sti 🙂

  14. Iunie 22, 2010 16:16

    Cand faci ghiveci din carne, cer reteta 😀

  15. Iunie 22, 2010 16:19

    Uf, Giana!
    Am avut de lucru, pana acum 5 minute. Si am fost nevoita sa mananc niste pizza.
    Data viitoare cand faci, incercam. Multumesc pentru invitatie, oricum. 🙂

  16. Carmen Negoita permalink
    Iunie 22, 2010 18:34

    Mamiiiiii, mă omori cu zilele dacă mă mai amăgeşti cu atâta mâncare. Acum să nu rămâi cu ideea că n-am ce mânca, doar sunt un piiiiiiiiiiiiiiiiiiiic mai pofticioasă. 😀 Te pup!

  17. Iunie 22, 2010 18:43

    Ador si eu pietele pe timp de vara!
    Ghiveci?Him,him bun ar fi!

  18. Iunie 22, 2010 23:16

    ador ghiveciul de legume orice s-ar baga in el. tot din cauza asta ador si vara. gasesti legume si fructe proaspete cat cuprinde. cred ca a fost delicios ghivesciul tau 🙂

Lasă un răspuns

