Skip to content

„Vreau garsonieră de lux”

Iunie 26, 2010

Apel umanitar adresat oteveului:

26 comentarii leave one →
  1. Iunie 26, 2010 8:49

    ‘Neata Georgiana! Auu, mama! Nu stii daca sa razi sau sa plangi!

  2. Iunie 26, 2010 10:31

    e bestiala. Omul crede in ceea ce spune. Si trebuie apreciat pentru asta si pentru hotararea si determinarea de care da dovada. Saracul. Dar unde o fi auzit el ca se dau garsonierele asa, pe ochi frumosi?

  3. Iunie 26, 2010 12:17

    mai ploua in balconul tau? Eu m-am saturat de atata ploaie si daca mai aud vre-un cataret ca zice ceva de ploi, il bat.🙂

  4. Iunie 26, 2010 12:23

    O dedicaţie pentru noi toţi, că şi la mine plou! Ce, credeaţi că-mi ieşea zugrăveala ca lumea dacă nu turna din cer, să nu se poată usca…😀

    • Iunie 26, 2010 12:49

      cu ajutorul lui doina badea si al ploii o sa-ti iasa. dar mai ales cu ajutorul imaginatiei tale ca noi varsatorii avem asa ceva din belsug ;)). partea rea e ca restul omenirii nu vrea sa priceapa asta :)) (mereu mi-a placut melodia asta)

  5. Iunie 26, 2010 12:47

    saracu de el! vorba alexandrei, nu stiu daca sa rad sau sa plang.

  6. Iunie 26, 2010 13:22

    Alexa, Gabi, Anca: sarac, sarac, da’ are camera video😀

  7. Iunie 26, 2010 13:23

    Mel, multumim pentru dedicatie si spor la trebi! Astept sa-mi zici cum a reactionat Pestisorul…😀

  8. Iunie 26, 2010 13:26

    Georgiana, acuma si tu, nu fi invidioasa. Poate ca a primit camera video de la ajutoare umanitare.🙂

  9. Iunie 26, 2010 13:34

    Georgiana,un weekend minunat🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  10. Iunie 26, 2010 14:00

    N-are numai cameră video, ci şi computer şi legătură internet. Care nu se pot asorta decât cu o garsonieră tip „Lux”, că omul ştia clar de care vrea.😀

  11. Iunie 26, 2010 14:07

    😦 ce sa mai razi, e vai de el.

    • Iunie 26, 2010 14:17

      Cip, eu nu’s vai de mine ca platesc 400 de euroi lunar la banca pentru un apartament de 38mp? timp de 25 de ani… Pariez ca daca’l pui la munca se trage de fund inapoi!
      LE: e adevarat ca nu m-am dus la Diaconescu sa cer…

  12. b.d. permalink
    Iunie 26, 2010 15:10

    Vai de capul lui de amarat…Nu-i de ”murit de ras”, mie nu mi-a produs decat o imensa tristete…:(
    Sunt convinsa ca cineva s-a distrat profitand de situatia lui, si i-a
    promis ca-i rezolva problema daca il inregistreaza…

    • Iunie 26, 2010 15:24

      b.d. … nu mor de ras, e chiar trist… El o fi avand un handicap, mai rau este ca sunt o groaza de oameni buni de munca care stau cu mana intinsa! iaca nu mai are statul de unde sa le dea… a intzarcat balaia!

      • b.d. permalink
        Iunie 26, 2010 15:50

        Cu ”muritul de ras” ma refeream la titlul clipului, care a fost dat probabil de cel care l-a inregistrat…

        Chestia cu ”mana intinsa”, e chiar de jale…Pe mine ma
        revolta cel mai mult cei care s-au pensionat inainte de termen, (nemotivat, doar prin tot felul de aranjamente),in ideia ca…sa-i tzina statul.

  13. Iunie 26, 2010 15:12

    Bineinteles ca si tu esti amarata. Pffui.

    Pai nu ar munci, ca spune ca e pensionat pe caz de boala. O fi fiind si bolnav, daca o fi trait numai pe strazi. E mai slab de inger, nici nu ai ce sa ceri de la el. Eu nu zic sa ii dea, doar ii compatimesc naivitatea.

  14. Iunie 26, 2010 15:16

    ” În primul rând vreau să vă spun care este despre ce-i vorba. ”
    ” Nu am facut pârnaie, nu am făcut puşcărie, nu am făcut pârnaie. ”
    Să începem cu interpretarea🙂
    Omul ăsta cere garsoniera pentru că i se pare o performanţă că nu ai intrat la bulău ?
    Saaaau cere garsoniera pentru că la ce spune el se poate adăuga foarte uşor ” nu am făcut nimic în viaţa mea ” ?
    Băi fraţilor – io înţeleg că are un lejer handicap – dar lui i se asortează mult mai bine sapa , decât par-example mie ! Că io am fo la şcoală de mi-or sărit capacele, şi totuşi nu m-am dat înapoi de la sapă, când a fost cazul.
    LA MUNCĂ !!!
    De aia nu merge treaba în Romanela, că oamenii care se trezesc în fiecare dimineaţă şi îşi rup spinarea în fiecare zi – nu mai fac faţă impozitelor, taxelor şi preţurilor exagerate impuse de stat CA SĂ-I DEA DOMNULUI PENSIE .
    CARE RECUNOAŞTE CĂ NU FACE NIMIC .
    Io i-aş spune individului :
    MARŞ LA MUNCĂ-NPUŢITULE !
    ps.
    Şi îţi dai seama GG. că şi ăsta votează.
    😦

  15. Iunie 26, 2010 15:25

    $ GG
    Facem şi noi doi un vidioclip şi spunem că nici noi nu am făcut puşcarie şi nici închisoare şi nici pârnaie, am luat buline roşii la grădiniţă, am păpat tot din farfurie ÎNTOTDEAUNA, am luat note mari la şcoală şi am făcut şi câte o facultă.
    Şi că dacă ţin cont că ajutăm bătrânii să treacă strada – chiar dacă nu vor ei , îi trecem noi cu forţa😀
    SĂ NE DEA CÂTE O VILĂ .
    E bună şi dacă nu-i de lux, e bună şi calitatea întâi sau a doua, că nu suntem pretenţioşi.
    CĂ NOUĂ NU NE-O DAT NIMIC STATU’ .
    acu’ însă SĂ NE DEA !

  16. Zana Eficientei permalink
    Iunie 26, 2010 18:29

    georgiano, ce sa zic… m-a intristat. e exemplul perfect pentru publicul otv – oameni amarati, saraci cu duhul, la care chestiile primal ale astora functioneaza.

  17. Iunie 26, 2010 23:19

    $ GG
    mă crezi că n-am !
    :)) :)) :))
    JUR !
    De ce să-mi iau ? Că nu-mi trebuie .
    Futui, nu avem cameră , adio vilă !😀

  18. Iunie 27, 2010 19:10

    E trist…
    Asta se intampla in romania pizdii.
    De aia pleaca toti…
    Iata o dedicatie muzicala:

Lasă un răspuns

