Skip to content

Cucuteni

Iunie 27, 2010

Azi, la invitatia mamei, am mers la Targul olarilor in Parcul Expozitiei din gradina Copou. Dupa cum bine v-ati dat seama, in ultima vreme mi-a cam fugit inspiratia, sau poate mi-e lene, asadar va bombardez cu fotografii.🙂


Combinatia asta de alb – negru mi-a placut cel mai mult:

Teiul lui Eminescu

Am incheiat incursiunea cu un mic si-o bere la botul calului🙂


LE: as fi putut să vă povestesc cum a evitat astăzi soţul meu (ca un Schumacher adevărat) un accident de circulatie, dar poate cu altă ocazie, pentru că acum sunt încă în stare de şoc.😦

26 comentarii leave one →
  1. Iunie 27, 2010 20:08

    Sunt superbe lucrările maeștrilor olari. Felicitări pentru fotografii!
    Îți doresc o seară minunată!

  2. klausen1976 permalink
    Iunie 27, 2010 22:54

    ba sa stii ca nu sunt plictisitoare … Sunt chiar frumoase🙂
    ps. ma bucur ca n-ati patit nimic !

  3. Iunie 27, 2010 23:19

    Si eu mergeam la Targul asta cand eram in Iasi. Anul trecut ma facusem manga pe acolo :)) din juma de bere. Erau zile grele. Ma chinuia o disertatie si abia mai aveam timp sa ma recuperez sa fac fata bautelor. Chiar azi se face un an de cand am terminat, de cand am dat disertatia.

  4. mishulake permalink
    Iunie 27, 2010 23:39

    Multumesc Georgia pentru pentru bombardamentu’ foto; Frumos ! Ar trebui sa faci cate-o sesiune foto personala in fie’sce saptamana !
    Acu aflai / vazui ca se fac potcoave si din lut !!!!!

  5. Iunie 28, 2010 0:31

    parca as fi vrut sa aflu si de shumaharul tau…😉
    misto pozele. ce chef am si eu de un targ. imi plac la nebunie targurile astea. Macar o oala mica sa-mi iau. :))

  6. Iunie 28, 2010 9:52

    Faine de tot, dar zau ca nu stiu unde le-as gasi un loc in casa mea, daca e sa ma gandesc. Mai stiu ceva asemanator pe la mine, dar a sfarsit in camara…

  7. Iunie 28, 2010 10:40

    Giana m-ai dat gata!
    Si nu atat pentru frumusetea oalelor, canilor, etc., cat pentru cat e de frumos in Copou!!!
    Mergem intr-o plimbarica, cand vin?🙂

  8. Iunie 28, 2010 11:47

    foarte frumos. As fi vrut sa fiu si eu acolo la targ. Atatea lucruri interesante si frumoase.

  9. Iunie 28, 2010 13:33

    Georgiana ..suuuuuuuper ,si ce frumoasa poezia Dorinta lui Mihai Eminescu ,o zi frumoasa🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  10. Iunie 28, 2010 13:48

    Ne-am plimbat şi noi alături de tine! O zi bună să ai!

  11. Iunie 28, 2010 16:38

    @all: ma bucur ca v’au placut fotografiile si vreau sa stiti ca le’am facut cu gandul la voi! O saptamana frumoasa va doresc!

  12. Iunie 28, 2010 18:01

    Nu-i asa ca in una din poze se vade un sabotzel de-al tau si o sanda de a mamei tale?😦

    • Iunie 28, 2010 18:05

      Mel, sabotul e al meu, sandaua nu-i a mamei, mama era in fatza mea😀 Ce spirit de observatie ai! :))

      • Iunie 28, 2010 23:26

        Ei, măcar pe tine te-am nimerit. Nu ştiu de ce mi-am zis că aşa botine trebuie să porţi tu! Faine şi comode.🙂

  13. Carmen Negoita permalink
    Iunie 28, 2010 18:21

    Frumoase fotografii. Mi-am amintit şi de parcul Copou pe care nu l-am mai văzut de o căruţă de ani.😀

  14. Iunie 28, 2010 23:12

    am gasit sabot si sanda… URAAA!

    (sa scrii de shumacher inainte sa pleci, da?)

    • Iunie 28, 2010 23:13

      Ancutza, numa’ sabotu’i al meu!
      De Scumacher iti zic la telefon, ca’i greu de explicat in scris!!😛
      pup!

  15. Iunie 30, 2010 16:58

    De când este mozaicul acela cu versurile, spre statuia de lângă teiul lui Eminescu? Că parcă nu era, când am trecut eu ultima oară prin Copou…

  16. pdm permalink
    Iulie 1, 2010 15:47

    m-atinsăși, da nu-ți spun cu ce…

    • Iulie 1, 2010 15:54

      sa nu’mi spui ca ti’au placut sabotzii mei!😀
      apai Copul asta pe multi a atins…

Trackbacks

  1. Ce pana mea? « Blogul lui Teo Negură
  2. Viață agitată – Sânge balcanic (100) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

Lasă un răspuns

