Skip to content

Nu merge!!

Iunie 28, 2010

Eu nu mai pot intra pe blogul lui Melami!! V’am zis ca poate si voi intampinati aceeasi problema!!

9 comentarii leave one →
  1. Iunie 28, 2010 23:58

    daca as sti si linkul blogului probabil ca as fi incercat sa intru🙂

    • Iunie 29, 2010 0:00

      Hi! hi! ehhh, eu ma adresam doar acelora care intra la ea pe blog in mod constant…🙂 Merci oricum, uite am sa pun link special pentru tine🙂
      P.S. acum merge!
      Merci de vizita!

  2. Iunie 29, 2010 0:11

    si eu la fel :(((

  3. Iunie 29, 2010 11:52

    Eu am încercat acum şi nu par a fi probleme. Poate că s-a rezolvat între timp…

  4. Iunie 29, 2010 11:53

    Hai ca merge acum! Era ceva cu routerul.🙂

  5. Iunie 29, 2010 12:36

    Din pacate s-a rezolvat. :))

  6. cruela de vila permalink
    Iulie 1, 2010 2:54

    eu nu pot intra de trei zile la simona tache!😦
    din nici o pozitzie!
    :(:(:(

    • Iulie 1, 2010 11:49

      aleuuu! de aia nu te mai vad eu p’acolo! m’am gandit ca iar ai plecat cu o suta de oiro prin tari straine!😀
      Apropo de pozitie… la ce pozitie anume te gandesti?😀

Lasă un răspuns

