Skip to content

Blog de fotograf

Iunie 29, 2010

Am un prieten fotograf, foarte talentat, pe cuvânt de onoare! Şi’a facut blog de câteva luni dar nu primeşte niciun feedback şi chiar e păcat, zău aşa! E adevărat că n’are stilul să iasă în faţă, e mai modest aşa de felul lui, ca sa nu zic mutulică… Eu l’am muştruluit pe tema asta, dar stiţi cum se spune: „Nu poti invata un caine batran smecherii noi„!😀 Ma gandesc c’ar fi frumos să’i faceţi o vizită,  cred că s’ar bucura nespus!! A? Ce ziceţi? Faceţi asta pentru mine? Dacă da, atunci vă poftesc să daţi click aici. Mulţumesc anticipat.

Mai jos, câteva din fotografiile sale:

23 comentarii leave one →
  1. Iunie 29, 2010 17:58

    Mai, dar omul chiar are talent… musai trebuie vizitat.🙂

  2. Iunie 29, 2010 18:11

    fost, vazut, placut, mersi.

  3. Carmen Negoita permalink
    Iunie 29, 2010 18:18

    idem şi eu.🙂 Ai fler la fotografi. Chiar este talentat.

  4. mishulake permalink
    Iunie 29, 2010 21:45

    Pentru ca peste tot pe unde umblu, ma folosesc de tine, hmm, de blogrollu’ tau , zi-mi rogu-te sub ce nume l-ai prins, ca azi a mers ”aici” , da’ altadat’ ?

    • Iunie 29, 2010 21:51

      Mishulake, adica cum? iarta-ma, dar n’am inteles…😦

      • mishulake permalink
        Iunie 29, 2010 22:24

        ‘m sorry ! Acu vazui, ” Blogul lui Daniel” ! Te iert pen’ca nu m-ai inteles, era si greu !!!

  5. mishulake permalink
    Iunie 29, 2010 22:27

    Kiss !

  6. Iunie 29, 2010 23:13

    Mulţumesc Georgiana, chiar îmi lipsea o explozie de culori, mai ales că acum toţi fotografii preferă sepia. Am fost, am vizitat, promit că mă mai duc!

    • Iunie 29, 2010 23:18

      Angelique, multam’ frumos! cred si eu ca ti’a placut… alte nunate de verde…😀

  7. Iunie 29, 2010 23:22

    i-am vizitat si eu blogul. Foarte frumos. Mai ales ca are si floricici. Multumim de recomandare.

    • Iunie 29, 2010 23:26

      Gabitza, heeeheeee si inca n-ai vazut nimic! are’o groaza de fotografii cu flori, dar din pacate e destul de ocupat si n’apuca sa le posteze… Astazi insa mi’a promis c’o sa fie mai activ! ‘Om trai si ‘om vedea… Multumesc si eu c’ai dat curs recomandarii mele! Am prieteni de nadejde! Pupici!

  8. Iunie 29, 2010 23:40

    am si eu in blogroll-ul meu unii foarte buni. dar zau ca daniel m-a innebunit cu florile lui. super!

  9. Maryanne permalink
    Iunie 30, 2010 10:07

    frumoase poze!Mi-au placut.Merg si eu sa-l vizitez.

  10. Iunie 30, 2010 12:39

    E foarte tare poza cu ratele ;)), prima din blogul tau.

  11. Iunie 30, 2010 12:46

    A doua fotografie, cea cu bătrâna, este formidabilă. Zi bună, Georgiana!

  12. Iunie 30, 2010 13:55

    Georgiana ,unde s-a pitit Basescu???..APOCALIPSA PESTE ROMANIA!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  13. Iunie 30, 2010 16:07

    Giana draga,
    eu sunt fascinata de fotografiile alb-negru si sepia.
    Daniel are un post „Gradina Copou la -17 grade…”, care mi-a bucurat tare ochiul!
    Foarte talentat, intr-adevar.🙂

  14. klausen1976 permalink
    Iulie 1, 2010 0:04

    senzationala , a doua imagine !

Trackbacks

  1. Adevărul din dicționare – Sânge balcanic (101) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

Lasă un răspuns

